بند جدید سونی ساعت ساده شما را به یک گجت هوشمند تبدیل می‌کند

سونی از سال ۲۰۱۴ که آخرین ساعت هوشمند خود را عرضه کرد دیگر حضور فعالی در این بازار نداشته اما حال با محصول جدیدی قصد تصاحب مچ دست شما را دارد.

بند جدید سونی ساعت ساده شما را به یک گجت هوشمند تبدیل می‌کند

سونی از سال 2014 که آخرین ساعت هوشمند خود را عرضه کرد دیگر حضور فعالی در این بازار نداشته اما حال با محصول جدیدی قصد تصاحب مچ دست شما را دارد.

بند Wena سونی به شما این اجازه را می‌دهد تا از ساعت خود برای پرداخت قبض‌ها، چک کردن علائم سلامتی و دریافت نوتیفیکیشن ها استفاده کنید. به طور کلی بند Wena در دو مدل گوناگون عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها با نام Wena Wrist Active، طراحی اسپورتی داشته و مدل کلاسیک آن هم با نام Wena Wrist Pro شناخته خواهد شد. مدل اسپورت این بند دارای قابلیت‌های شمارش قدم‌ها، جی پی اس و شمارشگر ضربان قلب خواهد بود.

همچنین تمام داده‌های ذکر شده می‌توانند با گوگل فیت و Apple Health سینک شوند. اندازه این بند هوشمند 20 میلی متر خواهد بود اما می‌توان از آن روی ساعت‌های 18، 20 و 22 میلی متری هم استفاده کرد و بنابراین به احتمال زیاد این محصول با ساعت فعلی شما هم سازگار است. در ضمن، Wena در دو رنگ نقره‌ای و سیاه عرضه خواهد شد.

کلیک کنید

سونی

این بند هوشمند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم خواهد بود و همچنین از صفحه نمایش کوچکی استفاده می‌کند که نوتیفیکیشن‌هایتان را نمایش خواهد داد. در ضمن این محصول از تکنولوژی پرداخت بدون تماس هم بهره می‌برد که البته به Apple Pay و Google Pay متصل نیست.

سونی سه مدل بدنه ساعت را هم برای افرادی که پیش از این ساعت کلاسیک نداشته‌اند عرضه کرده است. این بدنه‌ها به تنهایی هیچ تکنولوژی خاصی ندارند و برای استفاده از قابلیت‌های ذکر شده باید Wena را روی آن‌ها تعبیه کنید.

با وجود آن که در حال حاضر می‌توان این محصول را در انگلستان پیش‌خرید کرد اما هنوز سونی تاریخ عرضه مشخصی را برای عرضه جهانی آن در نظر نگرفته است. در انتها باید گفت مدل اسپورت Wena حدودا 450 دلار و مدل کلاسیک آن 510 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. بدنه‌های ساعت را هم می‌توان با 130 الی 580 دلار خریداری کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان