معرفی اپلیکیشن Vyng Video Ringtones؛ زنگ موبایل ویدیویی

همیشه استفاده از یک زنگ موبایل خوب از اصلی ترین دغدغه‌های ماست. از طرفی شخصی سازی تلفن‌های هوشمند هرگز تکراری نمی‌شود و همیشه جذابیت‌های خود را دارد

معرفی اپلیکیشن Vyng Video Ringtones؛ زنگ موبایل ویدیویی

همیشه استفاده از یک زنگ موبایل خوب از اصلی ترین دغدغه‌های ماست. از طرفی شخصی سازی تلفن‌های هوشمند هرگز تکراری نمی‌شود و همیشه جذابیت‌های خود را دارد. وقتی یک نفر با شما تماس می‌گیرد احتمالا می‌توانید عکسی که از او گرفته‌اید را مشاهده کنید و اگر عکسی نداشته باشد تنها شماره یا نام مخاطبتان به نمایش در خواهد آمد. اما اپلیکیشن Vyng Video Ringtones تلاش کرده تا علاوه بر تغییر زنگ گوشی به شخصی سازی این بخش هم بپردازد.

در واقع Vyng ادعا می‌کند می‌خواهد زنگ گوشی را از یکنواختی خارج کند و هربار که کسی با شما تماس می‌گیرد یک ویدیو جدید پخش کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم. برای داشتن تجربه‌ای متفاوت و جدید از زنگ گوشی خود تا انتها این مطلب را دنبال کنید. پیش از شروع مطلب باید یادآوری کنیم که ممکن است برای استفاده از اپلیکیشن یاد شده نیاز باشد تا از نرم افزار‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

زنگ گوشی

اپلیکیشن Vyng پیش از همه چیز ادعا می‌کند که هدفش از بین بردن یکنواختی تماس‌های تلفنی است. سازندگان این اپلیکیشن بر این عقیده‌اند که شنیدن یک زنگ به طور مداوم خسته کننده خواهد شد. به همین دلیل راهکاری ارائه دادند که علی رغم ساده بودن می‌تواند جالب باشد: نمایش ویدیو هنگام دریافت تماس‌های تلفنی.

وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید باید چند دسترسی مختلف را به این اپلیکیشن اختصاص دهید. دسترسی‌هایی نظیر کنترل تماس‌های تلفنی تا بتواند متوجه شود که چه کسی با شما تماس گرفته و چند دسترسی دیگر برای نمایش ویدیو‌ها زمانی که کسی با شما تماس می‌گیرد.

اپلیکیشن از همان ابتدا گزینه‌های قابل توجهی را ارائه می‌کند. ویدیو‌های مختلف در سبک‌های متنوع مثل کمدی، عاشقانه و موسیقی گنجانده شده است که Vyng آن‌ها را کانال می‌خواند. هرکدام از این کانال‌ها دارای چند ویدیو هستند. با زدن روی هرکدام می‌توانید ویدیو‌هایی که نمایش می‌دهند را مشاهده کنید.

زنگ گوشی

در این بخش دو انتخاب خواهید داشت: برگزیدن ویدیو‌هایی خاص برای نمایش و همچنین نمایش کل کانال. حالا کافیست یک نفر با شما تماس بگیرد تا نمایش ویدیو‌های انتخاب شده یا کانال برگزیده را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که این موضوع مشکلی برای تماس‌های تلفنی به وجود نمی‌آورد و به سادگی می‌توانید تماس‌های دریافتی خود را پاسخ دهید.

با انتخاب ویدیو‌هایی خاص تنها همان کلیپ در هنگام تماس دیگران پخش خواهد شد و اگر کانال را انتخاب کنید، هر بار یک کلیپ جدید که پیش از این مشاهده نکرده‌اید به نمایش درخواهد آمد. البته لازم به ذکر است که می‌توانید کلیپ‌های خاصی که مد نظرتان است را به طور جداگانه تنها برای برخی از مخاطبین تلفن همراهتان استفاده نمایید.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که امکان ایجاد ویدیو‌های دلخواه را هم برایتان فراهم کرده است. شما می‌توانید ویدیویی که روی حافظه‌ی گوشی دارید را برای مخاطبین انتخاب کنید. سپس اپلیکیشن Vyng در هنگام دریافت تماس‌های تلفنی ویدیوی انتخاب شده‌ی شما را نمایش خواهد داد.

لازم به ذکر است که اصلا نیازی نیست حتما یکی از کانال‌ها یا ویدیو‌ها را به عنوان زنگ گوشی انتخاب نمایید. شما می‌توانید تنها به تماشای ویدیو‌های متنوع آپلود شده در این نرم افزار بپردازید. Vyng به طور مکرر با ویدیو‌های جدید به روزرسانی می‌شود و می‌توانید به طور کاملا رایگان و نامحدود ویدیو‌های آپلود شده را تماشا کنید و همچنین آن‌ها را با دوستان‌تان در دیگر صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

زنگ گوشی

با استفاده از اپلیکیشن Vyng حتی بدون نیاز به اینترنت ویدیو‌های انتخابی‌تان اجرا خواهند شد. اگر کلیپ‌های انتخابی بدون صدا باشند، صدای پخش شده هنگام دریافت تماس‌های تلفنی همان زنگ موبایل پیش فرض خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که برای نمایش آخرین ویدیو‌های کانال‌های انتخاب شده باید به طور مقطعی به اینترنت متصل شوید تا بتوانید آخرین ویدیو‌های آپلود شده را دریافت کنید.

اپلیکیشن Vyng Video Ringtones یک اپلیکیشن جالب به شمار می‌رود که البته تنها روی پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفته است. اگر می‌خواهید با هر تماس تلفنی دریافتی کلیپی کوتاه و جدید را مشاهده کنید و برای هرکدام از مخاطبینتان ویدیویی مجزا داشته باشید، استفاده از این اپلیکیشن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Vyng Video Ringtones
  • Vyng Video Ringtones
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Vyng , INC
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 11 مگابایت
دانلود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان