تابش: ما برای اعتراض به داوری بیانیه نمی دهیم

نقش‌جهان از ۹۹ درصد ورزشگاه‌های ایران بهتر است

مدیرعامل سپاهانی ها پس از پایان دیدار تیمش برابر پیکان و کسب سه امتیاز شیرین از این دیدار در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش درباره دیدار امروز و پیروزی در شهرقدس گفت: طبیعی است که الان خوشحال باشیم. بهرحال بازیکنان در نیم فصل زحمت زیادی کشیدند و بسیار آماده هستند. ما هم در پست هایی که نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم.


او ادامه داد: ما که خیلی وقت است صدرنشین هستیم. جذابیت لیگ امسال بسیار زیادی است. به عقیده من نه یکی دو تیم بلکه چهار پنج تیم در کورس صدرنشینی و همینطور رسیدن به عنوان قهرمانی هستند و همین هم لیگ برتر را دچار جذابیت دوچندان کرده است. درباره تیم ما باید بگویم مربی ما کارش را بلد است و بازیکنانمان هم پرتلاش هستند انشالله نتایج موفقیت آمیزی نیز به دست می آوریم.


مدیرعامل سپاهانی ها درباره بیانیه برخی از باشگاه ها در رابطه با داوری های لیگ گفت: همانطور که فدراسیون قبلا اعلام کرده است بیانیه چیز خوبی نیست. من هم معتقدم اینکه بیاییم و برای داوری بیانیه بدهیم کار درستی نیست. عنوان شده اگر اعتراضی داریم باید به مراجع ذیربط به هر صورتی که فکر می کنیم درست است باید به مراجع اعلام کنیم.
او در این باره ادامه داد: ما در همان بازی اول هم یک پنالتی صددرصد به نفع ما گرفته نشد. ولی با این حساب هم بیانیه ای نخواهیم داد. بهرحال همانطور که بازیکنان اشتباه می کنند داوران هم ممکن است اشتباه کنند. باشگاه ها (از جمله خود ما) هم باید کمی بیشتر خوددار باشند و صبر بیشتری داشته باشیم. انشالله در نیم فصل دوم هم داوری های ما بهتر خواهد شد.


تابش درباره تکمیل نهایی ورزشگاه نقش نقش جهان نیز گفت: ورزشگاه نقش جهان در مقایسه با 99 درصد از ورزشگاه های ایران ورزشگاه بسیار بهتری است. با شروع نیم فصل دوم بسیاری از ایرادهای آن برطرف شده است. این ورزشگاه در دست ما نبود و هنوز هم نیست اما کارهای خوبی در این زمینه اتفاق افتاده است. الان پارکینگ و دو جاده دسترسی به آن اضافه شده است. نرده ها تقویت شدند و مقاوم سازی طبقه دوم که اصلی ترین موضوع بود انجام شده است. برای نصب چادرها باید مقاوم سازی طبقه دوم انجام می شد. تا الان هم دو قسمت از چادرها نصب شده است. این مشکلات کاملا برطرف شده است و حالا می توان گفت نقش جهان می تواند بازی های سنگینی را برگزار کند.


وی درباره استفاده از سیستم ویدئو چک در نقش جهان گفت: درباره var هم باید بگویم ما از این موضوع در فوتبال استقبال می کنیم. در نقش جهان هم آمادگی داریم. همین الان هم در حال پیگیری هستیم تا گیت ها را هم به همراه بلیت ها الکترونیکی کنیم. بهرحال اکنون آمادگی کامل داریم و در طرف دیگر هم ورزشگاه فولادشهر هم اعلام آمادگی کرده است. فولادمبارکه آمادگی دارد تا نقش جهان را تکمیل کند. آقای کریمی از توسعه و تجهیز هم دو بار تاکنون به اصفهان آمدند و به همین دلیل خیالمان راحت است که به زودی موضوع نقش جهان کامل خواهد شد.


تابش درباره مبالغ دریافتی از سازمان لیگ گفت: فکر می کنم یک کمی پول خرد(70 میلیون تومان) گرفته باشیم. متاسفانه یکسری از منابع مالی طبیعی و قانونی که حق مان است را نمی گیریم. من اخیرا برای بازدید از چند باشگاه راهی برزیل شدم. آنجا از هر کدام از باشگاه ها می پرسیدم می گفتند 75 درصد حق پخش تلویزیونی است و بحث کپی رایت هم برای آنها در میان است. متاسفانه ما چند سال پیش 4، 5 میلیارد پول می گرفتیم از تبلیغات دور زمین اما الان با وضعیت مالی بدی که به وجود آمده چیزی به ما نمی رسد.


او در پایان درباره پیگیری پول تبلیغات دور زمین نیز گفت: ما مرتب پیگیر این قضیه هستیم. با آقای درودگر و فدراسیون فوتبال هم در این رابطه جلسات زیادی با ایشان داشتیم و اول فصل هم به ما گفتند خیلی خوب است اما تاکنون هیچ خبری از آنها نشده است. این خیلی بد است. ما که هیچ راهی برای کسب درآمد نداریم دلمان به تبلیغات دور زمین خوش است که آن هم تاکنون اتفاق نیفتاده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان