تکنیک های طلایی برای لاغر کردن بازو ها

چربی های بازو از سرسخت ترین چربی های بدن هستند که زود می آیند و دیر می روند.

تکنیک های طلایی برای لاغر کردن بازو ها

چه زن باشید و چه مرد این چربی ها زیبایی را از دستان شما خواهند برد و هر چه سن شما بالاتر می رود نیاز به آب کردن چربی بازو بیشتر احساس می شود. نقاطی از بدن وجود دارد که با اینکه چندین کیلو وزن از بدن کم شده ولی با این حال مانند قبل چاق به نظر می رسد. یکی از این نقاط بازوها هستند.

اگر هم رژیم غذایی برای لاغری و آب کردن چربی ها مخصوصا چربی بازو استفاده می کنید و هم به باشگاه می روید و منظم ورزش می کنید اما همچنان از سایز بازوهایتان راضی نیستید این راهنمایی ها ممکن است به شما در آب کردن چربی بازو کمک کننده باشد.

 رژیم غذایی برای لاغری بازو لاغر کردن بازو

 عدم مصرف میوه و سبزی پروتئین به‌عنوان یک ریزمغذیِ عضله‌ساز به‌شمار می‌رود، اما مواد غذایی غنی از پروتئین همچون ماهی، گوشت و پنیر همراه با غلات تصفیه‌شده و نمک، در بدن اسید تولید می‌کند که این روند عضله را از بین می‌برد.

خوشبختانه طبیعت، درمانی در اختیارمان گذاشته است میوه و سبزی، پتاسیم و منیزیم این اسیدها را خنثی و از بافت عضلانی محافظت می کند. عدم خواب کافی برای تقویت عضلات تنها کار کردن با وزنه کافی نیست. پس از کار با وزنه، بدن نیاز به استراحت دارد تا بتواند عضله را ترمیم کند و عضله جدید بسازد.

عمده این بازسازی هنگام خواب رخ می دهد. محققان، روزی حداقل 7 ساعت خواب را توصیه می کنند. اما برخی افراد نیاز به خواب بیشتری دارند. به تأخیر انداختن مصرف پروتئین مصرف 10 تا 15 گرم پروتئین، طی 30 تا 60 دقیقه بعد از تمرینات ورزشی، قدرت عضله‌سازیِ بدن را به حداکثر می‌رساند.

 بهترین ورزش ها برای لاغری بازو

این تمرین برای بازو ها تمرین بسیار مفیدی است و موجب از بین رفتن چربی بازو خواهد شد. مطابق شکل دست ها را به اندازه عرض شانه باز کرده به طوری که دستان شما دقیقا زیر شانه ها قرار گرفته باشند. فشار بدن را روی هر دو کف دست انداخته و با یک بازدم در حالی که آرنج ها کاملا به پهلو ها چسبیده و به سمت عقب حرکت می کند پایین بیایید.

 این تمرین را می توانید با توپ هم انجام دهید. به نحوی که پاهایتان را روی توپ قرار داده و مانند حرکت قبل حرکت را انجام دهید. در تمام تمرین شکم تان را منقبض نگاه داریدپ

دست کف دست ها را بر روی یک صندلی و یا نیمکت و یا لبه پله با ارتفاع منسب گذاشته و شکم را منقبض کرده و با یک بازدم عمیق مطابق شکم آرنج ها را تا زاویه 90 درجه خم کرده و به سمت پشت هدایت کنید. مراقب باشید در این حرکت برای آب کردن چربی بازو بیش از آستانه درد پایین نیایید تا موجب آسیب به آرنج نشود.

 برای آب کردن چربی بازو با این حرکت یک پا را روی نیمکت گذاشته و پای دیگر را صاف روی زمین قرار دهید. دست موافق با پای روی زمین را با زاویه 90 درجه در کنار بدن همراه با دمبل نگاه دارید و با بازدم به سمت عقب باز کنید.

اگر نیمکت ندارید می توانید این حرکت را به این صورت نیز انجام دهید: صاف بایستید و زانوهایتان را به اندازه 10 درجه خم نموده و با کمر صاف کمی به جلو خم شوید و حرکت را برای هر دو بازو انجام دهید. به هیچ عنوان مچ دست در این حرکت تکان نخورد و در تمام طول حرکات ثابت باقی بماند و خم نشود. گردن نیز کاملا ریلکس و صاف باشد.

 ورزش هایی که عضلات بازو را تقویت می کنند

 تنیس

تنیس یک ورزش جذاب برای تقویت عضلات بدن مخصوصا عضلات بازو است. کار با راکت تنیس برای تقویت بازو ها بسیار مفید است.

 قایقرانی

اگر اهل ورزش های بیرون از خانه و باشگاه هستید می توانید به قایقرانی بپردازید. چرا که قایقرانی و کار با پارو برای تقویت عضلات بازو بسیار مفید است.

بوکس

این ورزش نیاز به بازو های قوی دارد اما اگر با شیوه صحیح این ورزش آشنا نیستید حتما با یک متخصص در این رشته ورزشی مشورت کنید. می توانید یک کیسه بوکس در اتاق نصب کنید و به شکل صحیح در روز تمرین مشت زنی داشته باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان