شان بین و جنیفر جیسن لی به تریلر علمی تخیلی Possessor می‌پیوندند

شان بین Sean Bean که بیشتر به خاطر بازی در «ارباب حلقه‌ها» و «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، جنیفر جیسن لی Jennifer Jason Leigh نامزد اسکار برای بازی در «هشت نفرت‌انگیز» The Hateful Eight اثر تارانتینو، و استیسی مارتین Stacy Martin («نیمفومانیاک» Nymphomaniac و «تمام پول‌های جهان» All the Money in the World) به آدره‌آ ریسبرو Andrea Riseborough و ک ...

شان بین Sean Bean که بیشتر به خاطر بازی در «ارباب حلقه‌ها» و «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، جنیفر جیسن لی Jennifer Jason Leigh نامزد اسکار برای بازی در «هشت نفرت‌انگیز» The Hateful Eight اثر تارانتینو، و استیسی مارتین Stacy Martin («نیمفومانیاک» Nymphomaniac و «تمام پول‌های جهان» All the Money in the World) به آدره‌آ ریسبرو Andrea Riseborough و کریستوفر ابوت Christopher Abbott در پروژهٔ جدیدشان ملحق می‌شوند. برندون کراننبرگ Brandon Cronenberg کارگردانی «Possessor» را بر عهده دارد.
داستان این فیلم علمی تخیلی مهیج دربارهٔ یک مأمور مخفی سازمانی (ریسبرو) است که با استفاده از تکنولوژی ایمپلنت مغز، در بدن دیگر انسان‌ها زندگی کرده و آنها را وادار به انجام کارهایی می‌کند. در این میان گاهی اشتباهاتی رخ می‌دهد؛ او در ذهن یک مظنون بی‌توجه گیر (ابوت) می‌افتد که تشنهٔ خشونت است و مشکلاتی برای هردوشان به وجود می‌آید.
فیلم‌برداری این پروژه از ماه آوریل و در کانادا آغاز خواهد شد.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ لئو براکلو Leo Barraclough در سایت variety.com است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان