تصمیم جدید وزارت صنعت برای بازار گوشت و مرغ

خبرگزاری فارس: رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در حال برنامه ریزی برای تأمین کالا‌های اساسی و روزمره مردم است، اظهار کرد: وزارت کشاورزی نیز در حال ذخیره سازی اقلام مورد نیاز برای پایان سال است.

وی تاکید کرد: با تشدید نظارت‌ها و راه اندازی گشت‌های مشترک به دنبال نظارت بر بازار هستیم. تصمیم بر این است برای تنظیم بازار از جمله بازار گوشت و مرغ و تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم به خصوص در ایام عید تمهیداتی اندیشه شود تا اقلام با قیمت مناسبی به دست مردم برسد.

رحمانی خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی از مدت‌ها پیش ذخیره سازی گوشت و مرغ را آغاز کرده تا با توجه به حجم واردات گوشت، مردم بتوانند به سهولت گوشت مورد نیاز خود را تأمین کنند. قیمت مرغ کیلویی 11 هزار و پانصد تومان در نظر گرفته شده و باید با این مبلغ به فروش برسد.

وزیر صمت با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هرگونه تولید داخل حمایت می‌کند، گفت: قرار است با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه قطعات مورد نیاز، نهضت ساخت قطعه در داخل را بطور جدی دنبال کنیم. به تازگی جلساتی نیز برای تولید برخی از قطعات خودرو با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برگزار شده است.
رحمانی تاکید کرد: همکارانم مشکلات بخش تولیدکنندگان پوشاک را حل کرده اند و در حال حاضر وضعیت پوشاک کشور خوب است. تلاش ما این است پوشاک نیز با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان