جزئیات پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: از روز گذشته پرداخت عیدی بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و در روز اول 50 درصد از بازنشستگان که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آن‌ها با حروف ح، خ، د، ذ، ر، س، ش، ط، ظ، ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل، م، ن، و، ه،‌ی آغاز می‌شود عیدی خود را دریافت کرده‌اند.

بر همین اساس، بازنشستگانی که حرف اول نام خانوادگی آن‌ها ج، ز، ژ، ص، ض. شروع می‌شود نیز امروز عیدی خود را از سازمان تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند.

بازنشستگانی که مستمری آن‌ها از بانک رفاه کارگران است و نام خانوادگی آن‌ها با حروف ب، ت، پ، ث. و چ. شروع می‌شود نیز عیدی خود را در روز 4 اسفند دریافت خواهند کرد.

بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک‌ها به غیر از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند نیز در روز 5 اسفند عیدی آن‌ها پرداخت خواهد شد.

بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با حرف الف. شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آن‌ها در شعب تا 2 هزار نفر قرار دارد عیدی خود را در روز 6 و 7 اسفند دریافت خواهند کرد؛ بنابراین عیدی تمامی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر است نهایتاً تا 10 اسفند به حسابشان واریز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان