اپلیکیشن دوربین گلکسی اس ۱۰ از مد اینستاگرام بهره می‌برد

سامسونگ با همکاری اینستاگرام یک حالت مخصوص به این شبکه اجتماعی را به پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۱۰ اضافه کرده است.

اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 از مد اینستاگرام بهره می‌برد

سامسونگ با همکاری اینستاگرام یک حالت مخصوص به این شبکه اجتماعی را به پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 10 اضافه کرده است.

با استفاده از این مد می‌توانید حالت‌هایی مانند پانوراما را در هر همه مدل‌های گلکسی اس 10 انتخاب کرده و بعد از گرفتن عکس آن را مستقیما در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که استیکرهای محبوب این شبکه اجتماعی در مد اینستاگرام قابل استفاده بوده و شما در همین اپ از ویژگی‌های ویرایش تصویر اینستاگرام هم بهره خواهید برد. به طور خلاصه با استفاده از این قابلیت می‌توانید ویژگی‌های ویرایشگر اینستاگرام را در اپ دوربین گوشی خود داشته باشید.

جدا از این قابلیت، قرار است سامسونگ به‌زودی یک SDK اختصاصی را منتشر کند تا توسعه دهندگان مختلف بتوانند از ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 10 در پلتفرم‌های خودشان استفاده کنند.

گلکسی اس 10

در حال حاضر اسنو، لیم و اسنپ چت به عنوان برندهایی که از این قابلیت استفاده خواهند کرد معرفی شده اند و در آینده‌ای نچندان دور باید شاهد استفاده اپلیکیشن‌های شناخته شده دیگری هم از این SDK باشیم. البته هنوز اینستاگرام تنها اپلیکیشنی خواهد بود که مد مخصوص به آن روی دوربین گلکسی اس 10 قرار خواهد داشت.

روز گذشته گلکسی اس 10 در چهار مدل متفاوت اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G و اس 10 ای معرفی شد. سخت افزار فوق العاده قدرتمند، دوربین های حرفه ای ویژگی مشترک بین تمام مدل‌های مختلف این محصول است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان