عملکرد رویایی پورشه کررا S جدید در پیست نوربرگ رینگ

پورشه در نمایشگاه لوس آنجلس از نسل جدید محصول افسانه ای خود یعنی ۹۱۱ در دو مدل کرراS و کررا ۴S رونمایی کرد. حال طبق اعلام پورشه نسل جدید کررا S حداقل ۵ ثانیه سریع تر یک دور پیست نوربرگ رینگ آلمان ملقب به جهنم سبز را طی می کند. همین مدل در نسل قبلی برای طی کردن یک دور در این پیست به ۷ دقیقه ۳۰ ثانیه زمان احتیاج داشت.

عملکرد رویایی پورشه کررا S جدید در پیست نوربرگ رینگ

پورشه در نمایشگاه لوس آنجلس از نسل جدید محصول افسانه ای خود یعنی 911 در دو مدل کرراS و کررا 4S رونمایی کرد. حال طبق اعلام پورشه نسل جدید کررا S حداقل 5 ثانیه سریع تر یک دور پیست نوربرگ رینگ آلمان ملقب به جهنم سبز را طی می کند. همین مدل در نسل قبلی برای طی کردن یک دور در این پیست به 7 دقیقه 30 ثانیه زمان احتیاج داشت.

نسل جدید 911 با افزایش قدرت 30 اسب بخاری حداکثر قدرتی معادل 450 اسب بخار دارد. این نیرو توسط موتور 6 سیلندر تخت تویین توربو 3 لیتری تولید می شود. همچنین پورشه در نسل جدید از جعبه دنده 8 سرعته PDK (مخفف جعبه دنده های دو کلاچه پورشه) که از مدل پانامرا به عاریت گرفته شده بهره می برد.

کلیک کنید

پورشه اعلام کرده است که دلیل اصلی استفاده از این جعبه دنده به جای نمونه 7 سرعته نسل قبلی، فاصله بسیار زیاد ضریب دنده بین دنده های 6 و 7 بوده است. این مسئله در جعبه دنده 8 سرعته به دلیل تقارن و برابری موجود بین دنده های 5 تا 8 از بین رفته است. این جعبه دنده در دنده 8 ضریب مشابه ای با دنده 7 نسل قبلی دارد. به همین دلیل با کوتاه تر شدن ضرایب دنده امکان شتاب گیری سریع تر خودرو ممکن می شود.

پورشه

دلیل دیگر این است که این جعبه دنده از نوع الکترو-هیدرولیکی است. جعبه دنده نسل گذشته 911 از نوع تمام مکانیکی بوده است. این مسئله سبب شده که امکان استفاده از پارک خودکار با کمک  از یک اپلیکیشن بر روی موبایل میسر شود.

مورد دیگر این است که این نسل در مدل هیبریدی نیز عرضه خواهد شد و باید دید که عملکرد آن در پیست های اتومبیل رانی چگونه خواهد بود. نسل گذشته 911 در بالاترین مدل های آن یعنی GT2 RS و GT3 RS با ثبت رکوردهای استثنایی در پیست نوربرگ رینگ آلمان به عنوان هدف اصلی دیگر خودروسازان برای شکستن رکوردهای این شرکت اشتوتگارتی تبدیل شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان