در راستای حمایت از تولید صورت گرفت

تلاش دستگاه قضایی برای احیای یکی از بزرگترین واحدهای تولید لبنیات در گلستان/ راهکار‌های کمک به این واحد تولیدی ارائه شد

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که با حضور مدیران بانک‌های استان تشکیل شد، مشکلات یکی از کارخانه‌های بزرگ فرآورده‌های لبنی شهرک صنعتی مینودشت بررسی و راهکار‌های کمک به این واحد تولیدی ارائه شد.

برخورد با چند مدیر بانکی به علت دریافت سودهای نامتعارف/ توقف تولید راه عاقلانه‌ای برای پرداخت بدهی شرکت‌ها نیستبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومت استان از شهرک صنعتی مینودشت بازدید کرده تا مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرک را بررسی کنند.

هاشمیان در این بازدید در جمع فعالان اقتصادی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان واقعی گفت: هیچ یک از قضات ما حق صدور رای توقیف تاسیسات و خط تولید واحد‌های تولیدی و صنعتی را ندارد و اجازه اجرای آرای این چنینی را نخواهیم داد.

وی با بیان این که توقف تولید برای پرداخت بدهی شرکت‌ها راه عاقلانه‌ای نیست، افزود: تنها راه پرداخت بدهی‌ها، ادامه تولید است و برای جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران، در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، تضمین‌ها و تعهد‌های کافی از صاحبان این واحد‌های تولیدی گرفته می‌شود تا پس از تولید و فروش محصولات، بدهی‌های خود را بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه از برخورد با تعدادی از مدیران بانکی استان به علت دریافت سود‌های نامتعارف و اقدام برخلاف بخشنامه‌های بانک مرکزی هم خبر داد و گفت: دادستان مرکز استان مامور رسیدگی به این موضوع است و برای مدیرانی که به جای کمک به تولید، سنگ اندازی می‌کنند پرونده تشکیل می‌دهد.

گفتنی است در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که با حضور مدیران بانک‌های استان تشکیل شد، مشکلات یکی از کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی شهرک صنعتی مینودشت بررسی و راهکار‌های کمک به این واحد تولیدی و احیای آن ارائه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان