جعبه گشایی گلکسی اس ۱۰ پلاس پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

سرانجام سامسونگ به طور رسمی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد و حال به فاصله کمی سایت فون آرنا ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرده است.

جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

سرانجام سامسونگ به طور رسمی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد و حال به فاصله کمی سایت فون آرنا ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرده است.

با توجه به این ویدیو می‌توان تایید کرد که باید در جعبه گلکسی اس 10 پلاس منتظر حضور کابل و آداپتور USB-A به USB-C باشیم. مطابق انتظار آداپتور شارژ سریع سامسونگ هم در جعبه این گوشی حضور دارد. در ضمن، مبدل میکرو USB به USB-C را هم می‌توان در جعبه اس 10 پلاس پیدا کرد تا توانایی استفاده از کابل‌های قدیمی‌تر را هم داشته باشید.

ایرفون‌های AKG که با اندازه گوش شما قابل تنظیم هستند نیز از مهم‌ترین آیتم‌هایی‌اند که هنگام خرید این گوشی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

کلیک کنید

جدا از تمامی موارد، نکته عجیب در رابطه با این ویدیو به عملکرد ضعیف حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس برمی‌گردد. در ابتدا مجری این ویدیو تلاش‌های متعددی را برای تعریف اثرانگشت خودش برای دستگاه انجام داده و بعد از آن هم هنگام باز کردن قفل گوشی با استفاده از همان انگشت دچار مشکل می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این مشکل به صورت سراسری در تمام مدل‌های گلکسی اس 10 وجود خواهد داشت یا این موضوع تنها محدود به این مدل خاص می‌شود. در ضمن، ممکن است تنها در استفاده‌های ابتدایی با چنین عملکرد کندی از حسگر اثرانگشت اس 10 پلاس روبرو شویم.

گلکسی اس 10 در چهار مدل متفاوت اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G و اس 10 ای طی ماه مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. پیش از این هم قدرت سخت افزاری این گوشی را با سایر پرچمدارهای موجود در بازار مقایسه کرده بودیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را مشاهده کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان