فرکی: پنالتی نقطه اوج بازی بود

حسین فرکی میگوید پیروزی مقابل ماشین سازی بسیار مهم بود و حالا پیکان می‌خواهد روند خوبش را حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی گفت: همانطور که قبلا هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد، شرایطی که پیش آمده این تیم را از لحاظ روحی دچار مشکل کرده و ما برای این که این شرایط را تغییر بدهیم، هنوز هم اعتقاد دارم خیلی کار داریم که باید انجام بدهیم تا بتوانیم خودمان را در جایگاه خوبی قرار بدهیم.

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم در مقابل تیم خوب ماشین سازی با بازیکنان خوبی که دارند و نتایج خوبی که در نیم فصل دوم گرفته بودند. در مقابل این تیم با این روحیه و بضاعت در زمین خودش مقابلش قرار گرفتیم، گرفتن این سه امتیاز کار خیلی سختی بود که ما انجام دادیم. البته نقطه مقابل ماشین سازی از لحاظ روحی ما بودیم که شرایط خوبی نداشتیم و این می‌شود یک کار مهم و سخت. خود بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول ما تا دقیقه 15 دو موقعیت خیلی خوب داشتیم، به بچه ها گفتیم که باید حوصله و مدیریت بکنند تا به گل برسیم. در زمان خوبی به گل رسیدیم و توانستیم بین نیمه صحبت ها و توصیه ها را انجام بدهیم.

فرکی در ادامه راجع به شیوه بازی تیمش در نیمه دوم گفت: ما نیمه اول برتر بودیم و به سه امتیاز هم دست پیدا کردیم و در نیمه دوم سعی کردیم سه امتیاز را کسب کنیم. کاملا مشخص بود در نیمه دوم ماشین سازی به بازی مستقیم و احساسی روی می‌آورد و ما هم پیش بینی این موضوع را کرده بودیم و توانستیم جلوی این بازیکن احساسی ماشین سازی را بگیریم. در ثانیه های پایانی هم یک پنالتی نصیب ماشین سازی شد که اگر گل می‌شد باعث افسوس ما بود اما دروازه بان ما امینی خیلی خیلی خوب عمل کرد و همانطور که در بازی قبلی خوب عمل کرده بود، این بازی هم پنالتی خوب کاپیتان ماشین سازی را گرفت. نقطه اوج بازی فکر میکنم ضربه پنالتی بود که ماشین سازی از دست داد و در یک بازی حساس و خارج از خانه ما سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی پیکان در پایان در خصوص  نقطه قوت ماشین سازی  اظهار داشت: روی سه هافبک میانی تیم ماشین سازی حساب ویژه ای باز کرده بودیم و می‌دانستیم بیشتر حملات این تیم با این سه بازیکن خواهد بود. گفته بودم که شناخت خیلی خوبی از ماشین سازی داریم و بازیکنان کلیدی این تیم را می‌شناختیم و می‌دانستیم نقطه قوت این تیم در وسط زمین بود. دوندگی بازیکنان ما هم در بازی با سپاهان خوب بود و هم این بازی. فوتبال لازمه اش این است که دوندگی باشد و ما بر همین اساس تیممان را بازسازی میکنیم، یک بخشی روحی و روانی و یک بخش دیگر فنی است و مربوط به آمادگی جسمانی هم می‌شود. از آن جایی که پیکان در چند بازی اخیر همیشه گل را دریافت می‌کرد، وقتی گل می‌خورد تمرکزش بهم میخورد و سه امتیاز خیلی مهم بود و امیدواریم این روند حفظ شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان