تزیین طالبی با ایده های زیبا و خلاقانه

آموزش تزیین طالبی با روش های مختلف و زیبا را در این مطلب از مجله آرگا ملاحظه نموده و با ایده های خلاقانه برای میوه آرایی طالبی آشنا شوید که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی به ظرف میوه شما می بخشند.

تزیین طالبی با ایده های زیبا و خلاقانه

طالبی از میوه های خوش طعم و خوشمزه است که در دسته میوه های تابستانی قرار می گیرد. تزیین طالبی برای سرو تابستانه اهمیت زیادی دارد. طالبی میوه برش خور است و از این جهت گزینه مناسبی برای تزیین و میوه آرایی به حساب می آید. 

طالبی به آسانی شکل دلخواه شما را می گیرد. از این رو در بسیاری از مجالس در بخش میوه آرایی استفاده می شود. بسیاری از الگوها و شکل های مورد نظر قابل پیاده کردن بر روی این میوه می باشند.یکی از روش های رایج برای تزیین کردن طالبی حکاکی روی آن است. از حکاکی در تزیین هندوانه شب یلدا، تزیین خربزه و دیگر میوه ها نیز استفاده می شود. عکس های زیر چند نمونه حکاکی روی طالی را نشان می دهند.

تزیین جالب طالبیتزیین متفاوت طالبی به شکل گلبرگ های گل رز

تزیین گرمک به شکل گلطراحی زیبای میوه طالبی به شکل گل

طراحی طالبی با ایده زیباحکاکی روی طالبی

تزیین طبقه طبقه طالبیتزیین زیبای طالبی

تزیین طالبی به شکل زیباحکاکی گل روی طالبی

با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید طالبی را به گونه ایی تزیین کنید که محل قرار گرفتن دسر طالبی شود و دسر یا ژله را داخل آن بریزید و از این طریق پذیرایی شیک و ایده آلی داشته باشید.

تزیین جذاب طالبیطراحی متفاوت طالبی به شکلی زیبا

ساخت سبد میوه با طالبیتزیین متفاوت طالبی

 

تزیین زیبای طالبی با ژله

تزیین طالبی با ژله

تزیین متفاوت طالبیتزیین شیک طالبی

در فصل تابستان این میوه جایگزین مناسبی برای دریافت مایعات است. چون ضمن برطرف کردن تشنگی، طعم بسیار خوبی را نصیب شما می کند. طالبی با یک چاقو به راحتی تزیین می گردد. می توانید از قسمت تحتانی طالبی برای گذاشتن میوه های دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید با برش صحیح طالبی بستری مناسب برای تزیین میوه های دیگر به وجود آورید. پوسته طالبی نیز دارای خصوصیات مناسبی برای تزیین می باشد. ضمن اینکه استفاده از طالبی های پوسته دار موقعیت بیشتری برای میوه آرایی فراهم می کند و فرم زیبایی به سایر میوه ها خواهد داد. یدین صورت شما عزیزان می توانید تزیین میوه شب یلدا و میوه آرایی برای جشن های مختلف را به زیبایی انجام دهید.

تزیین گرمک به شکل تاجبرش طالبی به شکل گل

تزیین میوه طالبی به شکل گلتزیین زیبای طالبی

طراحی طالبی به شکل ماهیبرش طالبی به شکل ماهی

تزیین توپی گرمکتزیین ساده طالبی به شکل اسکوپ های رنگی

تزیین عالی طالبیمیوه آرایی طالبی

طراحی طالبی به شکل فوق العادهتزیینات طالبی به شکل پرنده

تزیین زیبای ملونمیوه آرایی با طالبی و توت فرنگی

تزیین ایده آل گرمک به شکل خلالتزیین طالبی برای جشن تولد و مهمانی

تزیین طالبیمیوه آرایی زیبا روی پوست طالبی

طالبی با تزیین متفاوتحکاکی شیک روی طالبی و خربزه

از این که با تزیین و میوه آرایی طالبی همراه ما بودید، متشکریم. امیدواریم با این ایده های زیبا بتوانید یک عصرانه عالی برای مهمانانتان تهیه ببینید و از سرو آن لذت ببرید. فراموش نکنید که تزیین نقش مهمی در سرو میوه دارد. در صورت علاقه مندی می توانید به لینک میوه آرایی مراجعه و از دیگر مدل ها و آموزش های زیبا و متنوع برای تزیین میوه های مختلف دیدن نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان