گواردیولا: سانه بهترین بازیکن کناری دنیاست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لروی سانه به عنوان بهترین بازیکن کناری دنیا نام برد و تاکید کرد که قصد ندارد این ستاره آلمانی را در مرکز زمین استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، سانه در این فصل نمایش های درخشانی در ترکیب سیتی داست و علاوه بر به ثمر رساندن 14 گل در 31 بازی در همه رقابت ها، 9 پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

سیتی یکشنبه شب در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و در آستانه این دیدار، گواردیولا در مورد تغییر احتمالی پست این ستاره آلمانی صحبت کرد.

با توجه به اینکه برناردو سیلوا و داوید سیلوا هم در ابتدای دوران حرفه ای شان بیشتر در کناره ها بازی می کردند و بعدا به مرکز زمین متمایل شدند، خبرنگاران در مورد احتمال تغییر مشابهی برای سانه سوال کردند اما گواردیولا این موضوع را رد کرد.

 

 

 

او گفت:" او در حال حاضر آماده بازی در وسط زمین نیست. باید خیلی خوب باشید که بتوانید فضاها را کنترل کنید. شاید در آینده این اتفاق بیفتد.

سانه بهترین بازیکن دنیا در کناره های زمین است. من ترجیح می دهم او را در جایی استفاده کنم که قوی تر است. او بازیکن فوق العاده ای است. نمی گویم او نمی تواند در میانه زمین بازی کند اما در حال حاضر، ما بازیکنانی بهتری در آن منطقه داریم."

سانه در دیدار این هفته سیتی مقابل شالکه در لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و گل تساوی تیمش را با یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رساند و شاگردان گواردیولا در نهایت با گل ثانیه های پایانی رحیم استرلینگ به پیروزی 3-2 رسیدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان