بطحائی: بازنگری کُتب درسی در حال انجام است

خبرگزاری تسنیم: سید محمد بطحائی، عصر امروز در بازدید از دبیرستان شهید شهریاری ایلام در جمع خبرنگاران به بازنگری در متون کُتب درسی اشاره کرد و اظهار داشت: نیاز سنجی آموزشی و تطبیق کُتب درسی منطبق با نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان نیاز ما را به بازنگری در تدوین کُتب درسی لازم ساخته است و هم اکنون درحال انجام بودن بازنگری در کتُب درسی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش، تقویت فعالیت آموزشی به جهت ارتقای کیفیت آموزش را خاطرنشان کرد و گفت: امسال و در سال تحصیلی جاری 2 ساعت در هفته به میزان فعالیت آموزشی 6 پایه تحصیلی اضافه شده است.

بطایی به اضافه کردن 2 ساعت در هفته به میزان فعالیت آموزشی را در سایر مقطع یادآور و افزود: در آینده این افزایش میزان فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی اعمال می‌شود.

مبحث بعدی سئوال خبرنگاران آخرین وضعیت نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش بود که وزیر آموزش و پرورش در این ارتباط می‌گوید: مصوبه مجلس را در خصوص نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی اجرا می‌کنیم و امیدواریم کلیه نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی شرایط این مصوبه را داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به یکی از مطالبات فرهنگیان استان ایلام، مبنی بر اعمال فوق العاده نوار مرزی برای پنج شهرستان ایلام گفت: اعمال حق مرزی برای 5 شهرستان استان ایلام منوط به تصویب و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح بوده و در صورت تصویب این ستاد وزارت آموزش و پرورش خود را موظف به اعمال حق مناطق جنگی برای این 5 شهرستان می‌داند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان