گواردیولا: جام اتحادیه برای سیتی مهمتر از دیگران است

پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حاضر است در ازای شکست لیورپول مقابل منچستریونایتد، فینال جام اتحادیه را از دست بدهد گفت قهرمانی در جام اتحادیه را مهمتر می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکشنبه اگر شاگردان یورگن کلوپ در اولدترافورد در مقابل منچستریونایتد شکست بخورند، پپ گواردیولا و شاگردانش که کمی بعد از آن در ومبلی، در فینال جام اتحادیه به مصاف چلسی می‌روند، به عنوان صدرنشین لیگ برتر در این فینال حاضر خواهند شد. اما گواردیولا می‌گوید حاضر نیست یکی از این دو جام، جام قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه، را فدای دیگری بکند چون معتقد است سیتی می‌تواند از هر دو جامی که پارسال بالای سر برده دفاع کند.

 

 

پپ می‌گوید حتی اگر لیورپول در مقابل یونایتد دست‌کم یک امتیاز بدست آورده و صدرنشین لیگ برتر شود، باز هم او امیدش برای قهرمانی در لیگ را از دست نخواهد داد.

 

گواردیولا در این باره گفت:" ما الان به فینال رسیده‌ایم و فینال جام اتحادیه تا اینجا مهم‌ترین بازی‌ای است که در طول فصل داشته‌ایم. ما در عین حال می‌دانیم که مهمترین رقابت برای ما لیگ برتر است، حتی مهمتر از لیگ قهرمانان".

 

سرمربی منچسترسیتی گفت:" ولی از جام اتحادیه نمی‌شود صرفنظر کرد و فینال جام اتحادیه تا اینجای فصل بزرگترین بازی‌ای است که داشته‌ایم. البته شکی نیست که اگر یونایتد بتواند نتیجه بگیرد ما خیلی خوشحال خواهیم شد ولی ما در یک  فینال بازی خواهیم کرد و همه هوش و حواس‌مان به این فینال خواهد بود. شاید جام اتحادیه برای یونایتد یا لیورپول خیلی مهم نباشد چون آنها در باشگاه‌هاشان جامهای قهرمانی زیادی دارند ولی برای ما فتح یک جام و بازی در یک فینال موضوع خیلی مهمی است".

 

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" حتی چلسی هم در یک دهه گذشته در فینال‌های زیادی بازی کرده، خیلی بیشتر از ما. می‌دانم که بازی خیلی سختی در پیش داریم، چه برای ما و چه برای آنها".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان