ماهان شبکه ایرانیان

استقلال و پرسپولیس امسال خصوصی نمی شوند

با همه وعده های داده شده تیم های استقلال و پرسپولیس در سال جاری نیز به بخش خصوصی واگذار نمی شوند و این در حالی است که مقامات دولتی به دفعات تاکید کردند این دو تیم در سال جاری خصوصی خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، البته این ادعا در سال جاری برای اولین بار نبود که مطرح می شد، سال های سال است در خصوص واگذاری دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت می شود اما در عمل اتفاقی رخ نمی دهد. شاید به این دلیل که اراده ای برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی وجود ندارد. این دو باشگاه در حالی به صورت دولتی اداره می شوند که وزارت ورزش و جوانان بر اساس مصوبه مجلس نمی تواند به آنها کمک ریالی داشته باشد.

داوری مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها وزارت ورزش دراین باره می گوید: باشگاه استقلال و پرسپولیس به یک شخص یا فرد خاص واگذار نمی شوند. نوع واگذاری به صورت فرابورسی است. تلاش ها به صورت مجدانه در حال انجام است تا این دو باشگاه در شهریور ماه سال آینده به صورت فرابورسی و با کمترین نواقص واگذار شوند.

گفتنی است وزارت ورزش و جوانان به تازگی برای دو باشگاه هیات مدیره تعیین کرده است. اما در ماه های اخیر باوجود مشکلات مالی دو باشگاه وزارت ورزش و جوانان نتوانست به استقلال و پرسپولیس کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان