چگونه تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، مستر راکون‌ها و جواهرات Resident Evil ۲‌ را پیدا کنیم؟

جهان رزیدنت اویل ۲ پر شده از رمز و رازهایی که اگر به درستی در محیط نگردید و دقت لازم را نداشته باشید، هیچ وقت پیدایشان نمی‌کنید. در این متن به سراغ یک سری از این رمز و رازها می‌رویم و در ادامه از لوکیشن‌هایی برایتان می‌گوییم که می‌توانید در آن‌ها تمام مستر راکون‌ها، رول فیلم‌ها و آیتم‌های مخفی بازی را پیدا کنید.

چگونه تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، مستر راکون‌ها و جواهرات Resident Evil 2‌ را پیدا کنیم؟

جهان رزیدنت اویل 2 پر شده از رمز و رازهایی که اگر به درستی در محیط نگردید و دقت لازم را نداشته باشید، هیچ وقت پیدایشان نمی‌کنید. در این متن به سراغ یک سری از این رمز و رازها می‌رویم و در ادامه از لوکیشن‌هایی برایتان می‌گوییم که می‌توانید در آن‌ها تمام مستر راکون‌ها، رول فیلم‌ها و آیتم‌های مخفی بازی را پیدا کنید.

رول فیلم‌ها

رول فیلم‌ها در نسخه اصلی رزدینت اویل 2 نیز نقش اساسی و جالبی داشتند. چراکه با پیدا و ظاهر کردنشان می‌توانستید به یک سری اطلاعات و آیتم‌های مخفی بازی که از نظرها دور مانده بودند دست پیدا کنید. خوشبختانه این رول فیلم‌ها از بازسازی رزیدنت اویل 2 نیز حذف نشدند و در این نسخه هم می‌توانید با پیدا کردنشان از رازهای سر به مهر بازی پرده بردارید.

لوکیشن رول فیلم عکس یادبود

رول فیلم عکس یادبود را می‌توانید در اتاق Safety Deposit پیدا کنید. در این اتاق دو ردیف کمد امنیتی وجود دارد که درب همگی آن‌ها قفل شده. برای باز کردن درب هر یک از این کمدها کافیست عددشان را در کی‌پدی که جلوی درب ورودی اتاق قرار گرفته وارد کنید تا بلافاصله درب کمد مورد نظر برایتان باز شود. اگر خوب دقت کنید از پشت درب شیشه‌ای کمد 106 رول فیلم مورد نظر را خواهید دید.

پس به سراغ کی‌پد بروید و عدد 106 را وارد کنید تا درب این کمد برایتان باز شود. حالا رول فیلم را بردارید، به تاریکخانه بروید و آن را ظاهر کنید. با این کار تصویری از یک مجسمه کتاب به دست در اختیارتان قرار می‌گیرد که یک عصای جواهر نشان را در دست دارد. با به دست آوردن این تصویر دیگر یک راهنمای کامل برای حل معمای مجسمه داخل Art Room خواهید داشت و می‌توانید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

لوکیشن رول فیلم کمد 3F

رول فیلم کمد 3F را می‌توانید در Firing Range پیدا کنید. در این محوطه دربی وجود دارد که باز کردن آن تنها با داشتن کلید الماس (Diamond Key) ممکن است. پس اگر این کلید را داشته باشید، هیچ سدی پیش رویتان نیست و می‌توانید خیلی راحت به این رول فیلم برسید. اما در صورتی که هنوز کلید الماس به دستتان نرسیده، باید خط داستانی بازی را پیش ببرید تا در نهایت این کلید در دسترستان قرار بگیرد.

با این حال، بالاخره زمانی که مجوز ورود به این اتاق را به دست آوردید، روی یکی از میزها رول فیلم کمد 3F را خواهید دید. آن را بردارید و در تاریکخانه ظاهرش کنید. با این کار رمز قفل کمد 3F به دستتان می‌رسد و می‌توانید با استفاده از آن روی کمد مذکور،  به مقدار قابل توجهی مهمات دست پیدا کنید.

لوکیشن رول فیلم محل اختفا

سومین رول فیلم رزیدنت اویل 2، درست در جایی سر و کله‌اش پیدا می‌شود که تقریبا به اواخر بازی رسیدید و دارید در فاضلاب به دنبال راهی برای رسیدن به NEST می‌گردید. اگر در مسیر خود به  Workroom نیز سر بزنید، رول فیلمی را پیدا خواهید کرد که عبارت Hiding Place رویش نوشته شده.

با ظاهر کردن این رول فیلم دو قطعه عکس به دستتان می‌رسد که هر دوی آن‌ها از محل اختفای دو آیتم مخفی بازی پرده برمی‌دارند.

یکی از این عکس‌ها به اتاق استارز و میز کار آلبرت وسکر اشاره دارد و دیگری مربوط به اتاق Press است. کافیست پس از ظاهر کردن این دو قطعه عکس به سمت این دو اتاق حرکت کنید و با بررسی نقاطی که تصاویر برایتان مشخص کرده‌اند، آیتم‌های مخفی بازی را بردارید.

مستر راکون‌ها

در بازسازی رزیدنت اویل 2، 15 مستر راکون وجود دارد که اگر تمامشان را پیدا کنید و آن‌ها را از بین ببرید، بازی یک چاقوی نظامی بی‌نهایت به عنوان پاداش در اختیارتان می‌گذارد. پس اگر می‌خواهید به این چاقوی کاربردی دست پیدا کنید کافیست به سراغ این لوکیشن‌ها بروید:

  • در West Office، درست بالای یکی از قفسه‌ها چند کارتن قرار دارد که در کنارشان یک مستر راکون پنهان شده.

  • یکی دیگر از مستر راکون‌ها در دفتر گروه استارز و پشت مانیتور یکی از کارمندان اداره پلیس مخفی شده.

  • با ورود به محوطه Firing range نیز سر و صدای یکی از مستر راکون‌ها را خواهید شنید. به عکس زیر نگاه کنید تا خیلی زود آن را ببینید.

  • اگر پس از ورود به Break Room نیز روی زمین و پشت آن کیف قهوه‌ای رنگ را بگردید خیلی زود یکی دیگر از مستر راکون‌ها را پیدا خواهید کرد.

  • به محض خروج از Chief’s Office نیز یک مستر راکون دیگر خواهید دید که روی میز کنار راه پله خودنمایی می‌کند.

  • اگر به پشت West Storage Room هم سر بزنید، یک مستر راکون دیگر خواهید دید که کنار پنجره جا خوش کرده.

  • با ورود به آزمایشگاه، کافیست به سمت Cafeteria حرکت کنید تا یکی دیگر از مستر راکون‌ها را کنار نردبان پیدا کنید.

  • وقتی که Signal Modulator را پیدا کردید به سمت Nap Room حرکت کنید. اگر با استفاده از این دیوایس درب محفظه‌های استراحت را باز کنید یک مستر راکون دیگر را پیدا خواهید کرد.

  • در پشت یکی از جعبه‌هایی که روی زمین Supplies Storage پخش شده، یک مستر راکون پنهان شده که پیدا کردنش کار سختی نیست.

  • وقتی که از شر آن تمساح غول آسا در بخش داستانی لئون خلاص شدید، اگر به فضای مقابل نردبان نگاه کنید یک مستر راکون دیگر را خواهید دید.

  • درست وقتی که نوبت به ایدا رسید و کنترل او به دستتان افتاد به سمت Incinerator Room حرکت کنید تا مستر راکون بعدی را ببینید.

  • اگر دارید خط داستانی کلیر را جلو می‌برید، فراموش نکنید که به East Storage Room سر بزنید. چرا که اگر کلید قلب را در دست داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید یکی دیگر از 15 مستر راکون موجود در بازی را پیدا کنید.

  • در خط داستانی کلیر و درست زمانی که از پارکینگ بیرون می‌آیید و پا در خیابان‌های تاریک راکون سیتی می‌گذارید، اتوبوسی پیدا خواهید کرد که در آن یک مستر راکون مخفی شده.

  • در یتیم خانه نیز وقتی به اتاق شری برکین سر بزنید یک مستر راکون دیگر پیدا خواهید کرد که در یکی از قفسه‌ها پنهان شده.

  • آخرین مستر راکون را هم وقتی پیدا می‌کنید که در حال بازی کردن مسیر B باشید. وقتی به به ورودی طبقه اول رسیدید، به سمت راست بچرخید و از پله‌‌ها پایین بروید تا آخرین مستر راکون را که پشت سبزه‌ها مخفی شده پیدا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر