حضور بازنشستگان در مجلس تکذیب شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1398 در تذکری شفاهی، اظهار داشت: بنده شخصا چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات به هیات رییسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا در هیات رییسه گیر کرده و به کمیسیون نرفته است.

در همین رابطه رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: این موضوع را در هیات رییسه پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر تحقیق و تفحصی از مجلس شورای اسلامی ارائه شد که آن نیز متوقف شده است. علاوه بر این قانون بازنشستگی در خود مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.

همچنین علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند. اگر مدیر بازنشسته‌ای حضور دارد شما یک نمونه بیاورید و سپس پشت تریبون صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه بیان کرد: در خصوص شفاف‌سازی حقوق مسئولان نیز شاهد هستیم که برای نمایندگان این امر اجرایی شده اما خبری از اجرایی شدن این قانون در خصوص مدیران مجلس شورای اسلامی نیست.

لاریجانی در پاسخ به وی اظهار داشت: این موضوع در هیات رییسه مطرح شد و بنده گفتم که هم برای نمایندگان و هم برای مدیران باید اجرایی شود دولت نیز ادعای بلاوجهی کرد که ما آن را بررسی کردیم و در نهایت الان حقوق مدیران نیز روی سایت موجود است و قابل دسترسی برای همه افراد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان