چگونه در Resident Evil ۲ ظرفیت اینونتوری را بیشتر کنیم؟

زمانی که پا در جهان تاریک و آشوب زده راکون سیتی می‌گذارید، ظرفیت اینونتوریتان آنقدر کم است که مدام مجبور به گرفتن تصمیمات سخت می‌شوید. مهمات و آیتم‌های سلامتی در رزیدنت اویل ۲ به ندرت یافت می‌شوند و بازی در برخی مواقع با شما کاری می‌کند که حتی از دیدن ۱۰ گلوله سلاح کمری هم خوشحال شوید.

چگونه در Resident Evil 2 ظرفیت اینونتوری را بیشتر کنیم؟

زمانی که پا در جهان تاریک و آشوب زده راکون سیتی می‌گذارید، ظرفیت اینونتوریتان آنقدر کم است که مدام مجبور به گرفتن تصمیمات سخت می‌شوید. مهمات و آیتم‌های سلامتی در رزیدنت اویل 2 به ندرت یافت می‌شوند و بازی در برخی مواقع با شما کاری می‌کند که حتی از دیدن 10 گلوله سلاح کمری هم خوشحال شوید.

اما مسئله اینجاست که در آن لحظه ممکن است هیچ فضایی برای برداشتن همان چند گلوله ناقابل وجود نداشته باشد. آن وقت مجبور به انتخاب می‌شوید. در چنین لحظاتی نه می‌شود از آیتم‌های سلامتی به راحتی گذشت و نه می‌توان بیخیال یکی دیگر از مهمات با ارزش موجود در بازی شد.

اینجاست که کیف‌های کمری (Hip Pouch) تبدیل به قهرمان قصه می‌شوند و اگر سر راهتان بتوانید پیدایشان کنید، آن وقت جا برای برداشتن چند آیتم دیگر باز می‌شود و می‌توانید راحت‌تر به مسیر خود ادامه دهید. پس اگر می‌خواهید فضای بیشتری در اینونتوری خود داشته باشید، کافیست به این لوکیشن‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد سر بزنید:

  • اولین کیف کمری را می‌توانید در طبقه سوم ساختمان اداره پلیس پیدا کنید. در طبقه سوم، سالن بزرگی وجود دارد که بازی نام آن را West Storage Room گذاشته. در انتهای این سالن تاریک، دیواری از میله‌های آهنی کشیده شده است. به سمت آن‌ها حرکت کنید و زمانی که به انتهای مسیر خود رسیدید، برگردید. حالا اگر خوب دقت کنید، میز کوچکی را جلوی خود خواهید دید که یک کیف کمری مشکی رنگ روی آن قرار گرفته.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

  • اگر در اداره پلیس راکون سیتی به West Office سر زده باشید، حتما در یکی از اتاق‌ها به گاوصندوقی که از قضا یک رمز پیچیده از درب آن محافظت می‌کند برخورده‌اید. البته پیدا کردن رمز این گاوصندوق خیلی هم سخت نیست و فقط کافیست در طول مسیری که بازی برایتان ترسیم کرده به سمت دفتر گروه استارز حرکت کنید تا خیلی زود رمز آن به دستتان برسد. البته اگر حوصله گشت و گذار بیش از حد در محیط بازی را ندارید یا به هر دلیلی آن یادداشتی که رمز مورد نظر روی آن نوشته شده بود را پیدا نکردید، از رمز 9 درجهت چپ، 15 در جهت راست و 7 در جهت چپ استفاده کنید تا درب این گاوصندوق باز شود. پاداش شما برای باز کردن این گاوصندوق یک کیف کمری دیگر است که در اوایل بازی خیلی به کارتان می‌آید.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

  • سر و کله سومین کیف کمری در Safety Deposit Room و در پشت یکی از آن قفسه‌های حفاظت شده اداره پلیس پیدا می‌شود. برای باز کردن این قفسه‌های حفاظت شده ابتدا باید دو کلید گم شده کی‌پد کنترل کننده درها را پیدا کنید. خوشبختانه پیدا کردن این کلید‌ها سخت نیست و اگر خط داستانی را پیش ببرید، خیلی زود در دسترستان قرار می‌گیرند. اما بالاخره زمانی که این کلیدها را پیدا کردید کافیست دوباره به Safety Deposit Room برگردید و عدد 203 را در کی‌پد مورد بحث وارد کنید. با این کار درب قفسه 203 برایتان باز خواهد شد و می‌توانید از داخل آن سومین کیف کمری موجود در بازی را بردارید.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

  • پس از گذر از اداره پلیس، به فاضلاب‌های متعفنی می‌رسید که تنها راه رسیدن به NEST هستند. در میان مسیرهای تو در توی این فاضلاب‌ها، اتاقی وجود دارد به نام Operator’s Room. چهارمین کیف کمری در این اتاق قرار گرفته و کافیست پس از ورود به آن، کمدهایی که داخل اتاق هستند را خوب بگردید تا چیزی که دنبالش بودید به دستتان برسد.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

  • حین گشت و گذار در فاضلاب، زمانی که به Workroom رسیدید یک زامبی مرده را روی زمین خواهید دید. اگر خوب دقت کنید می‌بینید که روی میز کنار آن زامبی مرده، یک کیف کمری دیگر قرار گرفته. آن را بردارید تا تقریبا بیشترین فضای اینونتوری ممکن در اختیارتان قرار بگیرد.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

  • آخرین کیف کمری را می‌توانید در اواخر بازی و درست زمانی که به آزمایشگاه آمبرلا رسدید پیدا کنید. البته برای به دست آوردن این کیف کمری نیاز به Signal Modulator دارید. اگر همین حالا Signal Modulator را در دست دارید که هیچ، اما در صورتی که هنوز آن را پیدا نکرده‌اید به مسیرتان ادامه دهید تا بازی این دیوایس را در اختیارتان قرار دهد. بالاخره زمانی که Signal Modulator را به دست آوردید به سمت Nap Room حرکت کنید و با استفاده از آن، درب محفظه‌های خواب را باز کنید. با این کار آخرین کیف کمری را در یکی از محفظه‌های خواب خواهید دید و می‌توانید با برداشتن آن ظرفیت اینونتوری خود را به حداکثر برسانید.

افزایش ظرفیت اینونتوری در رزیدنت اویل 2

در نهایت با به دست آوردن این 6 کیف کمری،‌ 12 فضای اضافه به اینونتوری شما اضافه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با هر آیتمی که در بازی وجود دارد پر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر