دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین تکلیف کانتینر‌های گوشت/ ترخیص ۱۵۴ کانتینر به صورت قطعی/ وجود ۸۱۵ کانتینر در بندر شهید رجایی

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در تشریح مهمترین اقدامات دستگاه قضایی هرمزگان به منظور تعیین تکلیف کانتینر‌های گوشت انباشت شده در گمرگ بندر شهید رجایی از ترخیص ۱۵۴ کانتینر گوشت از این گمرک به صورت قطعی خبر داد.

از ترخیص 154 کانتینر گوشت به صورت قطعی تا عرضه 60 کانتینر گوشت دیگر به بازار مصرف طی هفته آینده / 815 کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباسابوالفتح ابوالهادی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور تعیین تکلیف کانتینر‌های گوشت انباشت شده در گمرگ بندر شهید رجایی اظهار داشت: تا این لحظه از تعداد 619 کانتینر گوشت مزبور، تعداد 154 کانتینر به صورت قطعی توسط مالکین ترخیص شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اتخاذ تدابیر انجام شده و پس از طی روند تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با شناسایی تعداد 60 کانتینر گوشت دیگر ، مقرر گردیده این محموله عظیم گوشت تا هفته آینده به بازار مصرف عرضه و در چرخه توزیع قرار گیرد.

ابوالهادی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، تعداد 250 کانتینر گوشت به گمرگ وارد شده است که علیرغم خروج کانتینر‌های گوشت هم اکنون تعداد 815 کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس موجود است و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: تعداد 111 کانتینر گوشت نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شناسایی و به صاحبان کالا جهت انجام تشریفات ترخیص ابلاغ و اعلام رسمی شده است که ظرف مهلت مقرر نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان