آخرین گفت‌وگو الوند با میزان:

نویسنده شب‌های برره: مردم بر دوش ما حق دارند/پایتخت ۶ باید جذاب‌تر نوشته شود

نویسنده سریال پایتخت گفت: مردم بر دوش ما حق دارند و جواب این همراهی سالیان آنها را باید با تولید اثری با کیفیت بدهیم.

خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت که امروز صبح در اثر سکته قلبی دار فانی وداع گفت در آخرین گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فصل ششم سریال پایتخت گفت: هنوز درباره شروع نگارش فصل ششم سریال پایتخت تصمیم و اقدامی از سوی سیروس مقدم صورت نگرفته است. رضایت مردم از پایتخت همواره کار ما را برای اثر بعدی سخت تر می کند.

وی در همین راستا ادامه داد: مردم بر دوش ما حق دارند و جواب این همراهی سالیان آنها را باید با تولید اثری با کیفیت بدهیم.

آخرین گفت‌وگو نویسنده شب‌های برره/الوند: مردم بر دوش ما حق دارند
وی در خصوص اینکه آیا مجموعه پایتخت کشش ادامه را دارد یا خیر افزود: قصه "پایتخت 5" قصه سینمایی پایتخت بود که می‌خواستیم در سینما آن را تولید کنیم اما برای سریال استفاده شد، بنابراین باید بگردیم و قصه خوب، جذاب و پرکشش دیگری پیدا کنیم تا سریال را ادامه دهیم اما اگر نتوانیم قصه‌ای پر کشش پیدا کنیم صرفا برای این که مردم آن را دوست داشتند و موفق شده است ادامه"پایتخت 5" را نخواهیم ساخت.

الوند ادامه داد: قطعاً پایتخت 6 باید جذاب‌تر نوشته شود اما این که "پایتخت 6" قدمی رو به جلو باشد به معنای این نیست که پروداکشن های عظیم‎تر و حوادث عجیب و غریب‌تر نسبت به سری پنجم داشته باشد بلکه خود قصه کشش و پتانسیلی داشته باشد که نسبت به"پایتخت 5" جلو باشد. اگر قصه‌ای با این ویژگی‌ها پیدا شود هر لوکیشن و پروداکشنی که قصه نیاز داشته باشد اعم از تهران، شمال و خارج از کشور بستگی به متن دارد و پیاده خواهد شد.

اقدامی برای ساخت فصل ششم پایتخت صورت نگرفته است/حتما نباید نزدیک به هم فصل‌ها را ساخت
نویسنده سریال پایتخت در خصوص فعالیت جدید خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر با محسن تنابنده روی قصه دیگری کار می‌کنیم تا به تولید برسد.

بنا بر این گزارش، به نظر می‌رسد موضوع و روایت قصه برای عوامل سریال پایتخت در فصل ششم بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به محبوبیت 5 فصل قبلی این سریال، مسئولیتی سنگین بر دوش سیروس مقدم و الهام غفوری است و هر قصه و موضوع دم دستی را نمی‌توانند به مخاطب ارائه دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان