ماهان شبکه ایرانیان

دو کتاب در حوزه علوم تربیتی راهی بازار شد

دو کتاب «انضباط بدون گریه» نوشته الیزابت پنتلی و «والدین قطعا تاثیرگذارند» اثر میشل بُربا راهی بازار شدند.

دو کتاب در حوزه علوم تربیتی راهی بازار شد

به گزارش ایسنا، «انضباط بدون گریه» اثر الیزابت پنتلی با ترجمه اکرم کرمی و «والدین قطعا تاثیرگذارند» نوشته میشل بُربا با ترجمه ستاره بابایی و با همت انتشارات صابرین راهی بازار شدند.

درباره کتاب «انضباط بدون گریه» می‌توان گفت: خواندن این کتاب برای همه والدین و مراقبان  کودکان خردسال ضروری است. اگر در پی ابزار قابل فهم، موثر و تربیتی برای پرورش فرزندانی خوب و منضبط هستید این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

در پشت جلد این کتاب درباره نویسنده این اثر آمده است:‌ الیزابت پنتلی یکی از مربیان تربیتی است که ریاست موسسه Better Beginnings که یک مرجع خانوادگی و شرکت آموزشی است را بر عهده دارد و ...

کتاب «والدین قطعا تاثیرگذارند» نیز توصیه‌های مرحله به مرحله، پیشنهادهای علمی، مثال‌هایی از زندگی واقعی و ابزارهای میدانی آزموده شده را در اختیار هر پدر و مادر و معلمی می‌گذارد که موفقیت فرزندانشان را می‌خواهند. این کتاب به هشت مهارت ضروری می‌پردازد. اعتماد به نفس، خودآگاهی، برقراری ارتباط، حل مشکلات، کنار آمدن با دیگران، هدفگذاری، پشتکار و همدلی.

میشل بُربا مربی بین‌المللی مشهور و نویسنده 23 کتاب برنده جایزه است...او به طور مرتب به عنوان کارشناس مهمان در مصاحبه های تلویزیونی از جمله دکتر فیل و CNNشرکت می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان