خانم معاون مخالف انتقال آب دریای خزر برکنار شد!؟

خبرگزاری مهر: پروین فرشچی معاون پیشین محیط‌زیست دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست در گفتگو با خبرنگار مهر، از برکناری‌اش از این معاونت خبر داد.

فرشچی توضیح داد: از امروز دیگر معاون دریایی سازمان محیط‌زیست نیستم و رئیس سازمان محیط‌زیست در حکمی این موضوع را ابلاغ کرده‌اند.

خبرنگاران محیط‌زیست قرار بود از امروز (شنبه) تا روز دوشنبه در سفری به استان گلستان و دریای خزر، با فرشچی همراه باشند که ساعاتی قبل از سفر، به آنان اعلام شد این سفر «به دلایل یکسری مشکلات» لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است.

گفته می‌شود دلیل برکناری فرشچی، مخالفت وی با طرح انتقال آب خزر به سمنان بوده که عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط‌زیست و معاون رئیس‌جمهور پیگیر آن است. حسن روحانی رئیس‌جمهور نیز بار‌ها اجرای این طرح را خواستار شده است. با این حال کارشناسان و متخصصان متعددی این طرح را غیراقتصادی، مضر و مخرب محیط‌زیست دانسته‌اند.

معاون پیشین محیط‌زیست ضمن تائید مخالفتش با طرح انتقال آب خزر به سمنان، در خصوص دلیل این برکناری گفت: رئیس هر سازمانی اختیار دارد که در مورد معاونانش تصمیم بگیرد، اما دلیل خاصی به عنوان دلیل اصلی برکناری من عنوان نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر