مهابادی: گرفتن سه امتیاز هنر است/ فجر رو به پیشرفت است

سرمربی فجر سپاسی شیراز می‌گوید گرفتن سه امتیاز بازی هنر به حساب می‌آید و روز به روز تیمش در حال پیشرفت است.

مهابادی: گرفتن سه امتیاز هنر است/ فجر رو به پیشرفت است

داوود مهابادی، سرمربی فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر ملوان در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی سختی بود. تیم حریف نیز تیم خوبی بود ولی بازیکنان ما تلاش کردند. خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز این مسابقه را به‌دست آوریم. از بازیکنان و هواداران خود تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در این نبرد سخت موفق شدند سه امتیاز این بازی را به‌دست آوردند. ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم. ملوان هم فوتبال خوبی بازی کرد اما ما از شانس‌های خود استفاده بهتری کردیم و در بیشتر دقایق بازی توانستیم بازی را به کنترل خود در بیاوریم. به‌دست آوردن سه امتیاز این برای ما بسیار ضروری بود.

سرمربی فجر سپاسی افزود: بازیکنان و کادر تیم ملوان از دوستان ما هستند. در این بازی به لحاظ میزبانی ما اتفاق خاصی نیفتاد. تنها یک تنش ساده بین نیروی انتظامی و مازیار زارع بود که نیروی انتظامی او را نشناخت و من از این اتفاق ناراحت شدم.

او ادامه داد: بازیکنان و تیم ما رو به پیشرفت هستند و حرفه‌یی‌تر بازی می‌کند. به نظر من در این چند بازی که در خدمت تیم فجر هستیم، روز به روز بازیکنان ما حرفه‌یی‌تر می‌شوند و از کم‌ترین فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنند. جدا از بازی زیبا کردن، سه امتیاز گرفتن از یک بازی، یک هنر به حساب می‌آید. بازیکنان ما دارند به این مساله عادت می‌کنند و ریزه‌کاری آن را انجام می‌دهند.

مهابادی در پایان گفت: ما قرار بود که روندمان طوری باشد که تیم زود به مرحله ثباتش در لیگ یک برسد. هدف دوم‌مان این است به رتبه‌های بالاتر برسیم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا شادی در دل مردم باشد و با این پیروزی‌ها، مردم دلخوش باشند و بیش‌تر به استادیوم بیایند و تیم محبوب‌شان شرایط بهتری را پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان