دستاورد دیدار تاج و شوکر؛ بازی امیدها در مرحله دوم

مهدی تاج و داور شوکر رییس فدراسیون فوتبال کرواسی در حاشیه نشست کمیته مسابقات با هم دیدار کردند و مهمترین بحثی که دراین نشست مطرح شد بازی امیدهای دو کشور در مرحله دوم بود.

به گزارش "ورزش سه"، داور شوکر یکی دو سال پیش در راستای آماده سازی تیم ملی کرواسی برای حضور شایسته در جام جهانی 2018 پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با ایران را به فدراسیون فوتبال داد  که کارلوس کی روش با این پیشنهاد مخالفت کرد به این خاطر که در تایم تعیین شده برای برگزاری بازی دوستانه لژیونرهای ایرانی قادر به حضور دراردوی تیم ملی نبودند و کارلوس کی روش باید تیم را با بازیکنان داخلی به کرواسی می برد، به همین خاطر سرمربی وقت تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

بعد از حضور کرانچار در راس کادر فنی تیم امید صحبت های جدی از سوی این مربی با داور شوکر مطرح شد و قرار شد تیم امید ایران بعد از صعود از مرحله مقدماتی بازی با تیم امید کرواسی را برنامه ریزی کند. فدراسیون فوتبال کرواسی با این پیشنهاد موافقت کرد و قرار است در ماه های آتی و در یکی از روزهای فیفا برگزاری بازی دوستانه با تیم امید کرواسی برنامه ریزی شود و حال دیدار مهدی تاج و داور شوکر مزید بر علت شد تا پایه های برگزاری این بازی دوستانه قوی تر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان