ماهان شبکه ایرانیان

شرایط فروش نقدی هیوندای النترا و هیوندای آزرا توسط کرمان موتور اعلام شد

ظاهرا سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، مقدمات ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک فراهم شده است و کرمان موتور نیز در همین راستا تصمیم به فروش تعداد محدودی از خودروهای هیوندای النترا و هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ گرفته است

شرایط فروش نقدی هیوندای النترا و هیوندای آزرا توسط کرمان موتور اعلام شد

ظاهرا سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، مقدمات ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک فراهم شده است و کرمان موتور نیز در همین راستا تصمیم به فروش تعداد محدودی از خودروهای هیوندای النترا و هیوندای آزرا مدل 2018 و 2019 گرفته است. این خودروها براساس شرایط قبلی واردات قرار بود در بهار سال 97 به دست مشتریان برسند اما حالا به نظر می رسد که در نهایت خریداران خودروهای مذکور طعم یک سال تاخیر را خواهند چشید. به هر روی در راستای فروش خودروهای مانده در گمرک، شرایط فروش نقدی خودروهای هیوندای آزرا 2018 و هیوندای آزرا 2019 از سوی کرمان موتور اعلام شده است.هیوندای آزرا

گفته می شود کرمان موتور به واسطه این طرح فروش هیوندای آزرا 2018 و 2019 را به ترتیب با قیمت های 748،000،000 و 848،000،000 در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. این خودروها طی 60 روز کاری به دست خریداران خود می رسد.
این خودرو از موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 187 اسب بخار و 241 نیوتن متر گشتاور سود می برد و جعبه دنده 6 سرعته‌ اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.
قیمت جدید هیوندای النترا و شرایط فروش آن نیز اعلام شده است.هیوندای النترا شرایط فروش

نسخه های فروخته شده از سوی کرمان موتور، هیوندای النترا در مدل های 2018 هستند که قیمت جدید آنان در شرایط فروش نقدی معادل 419 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل آن 60 روز کاری تعیین شده است.
هیوندا النترا یکی از خودروهای محبوب بازار سدان های وارداتی است و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. تقاضایی که امیدواریم کرمان موتور با پایین نگه داشتن قیمت و عرضه مداوم به بازار بتواند پاسخگوی آن باشد تا از بازار سیاه و افزایش قیمت‌های بی‌دلیل آن به خصوص در شرایط فعلی کشور جلوگیری شود. النتراهای تحویلی کرمان موتور به پیشرانه ای 2.0 لیتری با قدرتی در حدود 156 اسب بخار مجهزند و از گیربکس شش سرعته اتوماتیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو بهره می برند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان