تحقیق و تفحص مجلس در مورد ممنوعیت واردات خودرو

فریدون احمدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بعد از ممنوعیت واردات خودرو و بعد از آن تصمیم دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده، هنوز اقدام مناسبی صورت نگرفته و مردم سردرگم بوده و با وجود مشکلات پیش آمده از وضع موجود ناراضی هستند

فریدون احمدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بعد از ممنوعیت واردات خودرو و بعد از آن تصمیم دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده، هنوز اقدام مناسبی صورت نگرفته و مردم سردرگم بوده و با وجود مشکلات پیش آمده از وضع موجود ناراضی هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: بعد از ممنوعیت واردات خودرو و تصمیم دولت برای ترخیص آنها، متاسفانه در دولت تصمیمات خلق‌الساعه اخذ شده که باعث آزار و نارضایتی مردم شده است. وی در ادامه افزود: با تصمیمات دولت، مشخص می‌شود که تحریم‌های داخلی و سوءمدیریت بسیار کارآمدتر از تحریم‌های آمریکا و ترامپ بوده و آنها باید یه دوره نزد تحریم کنندگان داخلی آموزش ببینند.
نماینده مردم زنجان در مجلس درباره تصمیمات دولت در موضوع خودروهای خارجی بیان داشت: هیات دولت درحالی ممنوعیت واردات خودرو و ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک را ابلاغ کرده که از طبعات این تصمیم آگاه نیست و این گره کور که دولت زده است باید خود نیز باز کند. وی درباره نقش کمیسیون صنایع و معادن در بهبود این شرایط، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن نمی‌تواند در کار قوا دخالت کند و تتها کاری که می‌تواند انجام دهد فریاد است که به مراتب انجام داده شده و اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم. حال در نظر داریم با تحقیق و تفحص درباره اتفاقات اخیر مقداری از نارضایتی مردم را کم کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان