طالبان در مناطق وسیعی از فراه حضور گسترده دارند

رئیس جمهور افغانستان در سفر به ولایت فراه گفته بود، تامین امنیت این ولایت از اولویت‌های حکومت وحدت ملی می‌باشد، اما اعضای شورای ولایتی فراه می‌گویند طالبان در مناطق وسیعی از این ولایت حضور دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رئیس جمهور افغانستان روز گذشته در سفر به ولایت فراه گفته بود، تامین امنیت این ولایت از اولویت‌های حکومت وحدت ملی می‌باشد، اما اعضای شورای ولایتی فراه می‌گویند طالبان در مناطق وسیعی از این ولایت حضور دارند.

«دادالله قانع» یکی از اعضای شورای ولایتی فراه به خبرگزاری آوا گفت: چهار شهرستان در این ولایت در اختیار گروه طالبان قرار دارد و برخی از شهرستانهای دیگر در این ولایت فقط تعمیر ولسوالی، در اختیار حکومت قرار دارد و مناطق بیشتری از آن نیز ناامن می‌باشد.

این عضو شورای ولایتی فراه بیان کرد: فراه نیز به نوعی در محاصره مخالفین قرار دارد و عبور و مرور در مسیرهای این ولایت، با مشکلات زیادی روبرو است و در برخی از مسیرها مخالفین ایست و بازرسی دارند.

قانع خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی در این ولایت خوب نیست، ولی رئیس جمهور روز گذشته وعده کرده که در آینده وضعیت بهبود می یابد.

غنی در سفر به این ولایت و در دیدار با اعضای شورای ولایتی فراه گفته بود، تأمین امنیت ولایت فراه از اولویت‌های حکومت می‌باشد و در این بخش تمرکز جدی وجود دارد و بررسی‌ها در حال انجام شدن است تا چگونه از قوای موجود برای تأمین امنیت این ولایت استفاده اعظمی صورت گیرد.

/

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان