چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد؟

اگر با شخصی در رابطه هستید و فکر می کنید او شما را دوست دارد، پیش از هر تصمیم گیری باید اقدام به تجزیه و تحلیل کنید. این موقعیت دارای ظرافت های خاص می باشد. بنابراین باید دقت لازم را داشته باشید.

چگونه می توان فهمید کسی در یک رابطه ما را دوست دارد یا خیر؟ جواب ساده است. او متفاوت به شما نگاه خواهد کرد. ممکن است قبل از شما افراد دیگری نیز در زندگی او وجود داشته باشند. بنابراین هرگونه تصمیم گیری برای ادامه دادن رابطه و اطمینان از دوست داشتن باید همراه با تجزیه تحلیل های دقیق باشد. کافی است به سیگنال هایی که از طرف مقابل دریافت می کنید، دقت نمایید.

دوست داشتن در یک رابطه

1. به شما متفاوت نگاه خواهد کرد

هنگامی که فردی جذب شما می شود و در واقع دوستتان دارد، نوع نگاه او تغییر خواهد کرد. این امر ممکن است ناخودآگاه و یا از روی عمد انجام شود. اما نکته مهم این است که اجتناب ناپذیر خواهد بود. آن ها همیشه در هنگام ملاقات، خداحافظی و ... نگاه متفاوتی به شما خواهند داشت. تنها کافی است که کمی دقت کنید.

 

2. می خواهد به شما نزدیک شود

اگر کسی در یک رابطه شما را دوست دارد، به شدت خواستار نزدیک شدن به شما خواهد بود. اگر دوست هستید، این فرد را همیشه در اطراف خود خواهید یافت. همچنین متوجه خواهید شد که این فرد نسبت به دیگران اعمال و رفتار متفاوتی نسبت به شما خواهد داشت. همه این ها نشانه ای از وجود حس علاقه و دوست داشتن خواهد بود.

 

3. چیزهایی را با شما به اشتراک می گذارد

گاهی اوقات پیش می آید که فردی بیش از دیگران با شما معاشرت خواهد داشت. به اشتراک گذاشتن چیزهای مختلف و صحبت کردن بیش از حد معمول می تواند نشانه هایی از این معاشرت باشد. آن ها علاقه مند به گفتن کارهای خود و در مقابل شنیدن کارهای شما خواهند بود. بنابراین بدانید که این افراد حسی بالاتر از یک دوستی ساده خواهند داشت.

 

دوست داشتن

4. می خواهد در کارهای زیادی کنار هم باشید

به عنوان دوست، این طبیعی است که شما می خواهید لحظات خود را با هم به اشتراک بگذارید. اما عادت به اصرار برای دعوت به شام، رفتن به سینما، پارک و ... می تواند چیزی فراتر از یک حس دوستی ساده باشد. این ترجیح دادن صرف وقت بیشتری نسبت به شما، قطعا به این معنی است که آنها دوست دارند بیش از یک دوست برای او باشید. بنابراین به جدی شدن رابطه فکر کنید.

 

5. مشکلات خود را با شما در میان می گذارند

وقتی کسی به شما احساس نزدیکی می کند و در واقع دوستتان دارد، مشکلات زندگی خود را با شما در میان خواهد گذاشت. ممکن است در ابتدا تصور کنید که او می خواهد شما را درگیر رابطه احساسی و حس ترحم کند. اما در بیشتر موارد این چنین نیست. در ضمن تصمیم گیری نهایی برای کمک یا قطع رابطه با خودتان خواهد بود. دقت کنید که جنبه های مثبت این موضوع را نیز ببینید.

 

6. به دنبال جلب توجه شما خواهند بود

علامت چهره، حرکات بدن و رفتار آنها می تواند نشانه هایی باشد که به شما می گوید دوستتان دارد. هنگامی که در یک جا هستید، آن شخص تلاش می کند توجه شما را جلب کند تا کاملا حضور او را درک کنید. گاهی ممکن است با تغییر صدا، مکان و ... این امر اتفاق بیفتد. سعی کنید دست و پای خود را گم نکنید و پس از تجزیه تحلیل های دقیق به تصمیم نهایی خود برسید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان