پرچمداری فعلی لامبورگینی، نسخهی S از مدل اونتادور محسوب میشود که با پیشرانهی 6.5 لیتری 12 سیلندر و تنفس طبیعی، 730 اسب بخار قدرت و 690 نیوتنمتر گشتاور دارد. با این حساب، نسخهی SV از این خودرو، همچنان پرقدرتترین اونتادور استاندارد با پیشرانهی 740 اسب بخار محسوب میشود، هرچند که تولید آن با تیراژ محدود به 600 دستگاه، به پایان رسیده است. بهتازگی شرکت تیونیگ ویلزاندمور (Wheelsandmore) با معرفی خودروی لاماکسینا، یک دستگاه اونتادور SV را از نظر فنی و ظاهری، ارتقاء داده است.
لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه که بهاختصار SV نامیده میشود، در حالت استاندارد، ظرف 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت میرسد و برای دستیابی به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت، به 6.2 ثانیه زمان نیاز دارد. نهایت سرعت این خودرو 350 کیلومتر بر ساعت و نسبت قدرت به وزن آن، یک اسب بخار به ازای 2.03 کیلوگرم است.
این نسخه از اونتادور SV که تیونیگ ویلزاندمور را در اختیار دارد، قدرت 789 اسب بخار و گشتاور 724 نیوتنمتر فراهم میکند. این بهینهسازی، بدون اعمال تغییر در بخش اصلی پیشرانه و صرفا با تعویض سیستم اگزوز و برنامهریزی مجدد ECU ممکن شده است. ظاهر این خودرو با ترکیب رنگ زرد و مشکی، یادآور طرح موسوم به زنبور عسل (Bumblebee) است که اولین بار در فیلم ترانسفورمرز روی یک شورولت کامارو دیده شد.
ویلزاندمور، در ساخت رینگ اسپرت برای ابرخودروها نیز شهرتی جهانی دارد. این برند آلمانی، سایز رینگهای جلو و عقب اونتادور لاماکسینا را به ترتیب، 20 و 21 اینچ انتخاب کرده است. دیگر ابعاد لاستیک روی این رینگهای فیبر کربن متفاوت خواهد و در جلو 255 میلیمتر با فاق 3 سانتیمتر و در عقب 355 میلیمتر با فاق 2.5 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. این چهار رینگ با لاستیکهای ساخت پیرلی، بیش از 15 هزار دلار قیمت دارند.
بهینهسازی سیستم تعلیق و فنربندی اونتادور SV، برای علاقهمندان خودروهای خاص ویلزاندمور، 8500 دلار هزینه در بر خواهد داشت. ضمن اینکه تقویت این سوپراسپرت و رسیدن به قدرت 789 اسب بخار، 13 هزار و 700 دلار قیمتگذاری شده است. این هزینهها، گوشهای از فهرست آپشنهای شرکت ویلزاندمور را شامل میشود که در صورت انتخاب توسط خریدار، به قیمت 493 هزار دلاری لامبورگینی اونتادور SV اضافه خواهد شد.