ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

ترس و وحشت فراوان در جنگلی عجیب

فیلم سینمایی"نفرین لیورونا" به کارگردانی "مشیل چاواس" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از نوزدهم ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی"نفرین لیورونا" به کارگردانی "مشیل چاواس" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از نوزدهم ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

ترس و وحشت فراوان در جنگلی عجیب//////////////جمعه

این فیلم سینمایی در ژانر وحشت ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را توبیاس ایاکونیس و میکی دوباتیس فیلمنامه نویسان اروپایی امریکایی بر عهده داشته اند.

لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، ریموند کروز، تونی آمندولا، مدلین مک گرو، ماریوسل رامیرز، ارینه کینگ، آندرو تین و جین لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

ترس و وحشت فراوان در جنگلی عجیب//////////////جمعه

کمپانی های اتومیک مانستر و نیولاین سینما به صورت مشترک ساخت و تولید این پروژه سینمایی را بر عهده داشته و کمپانی پخش کننده برادران وارنر مسئولیت پخش این فیلم ترسناک را بر عهده گرفته است.

این فیلم داستان موجودی ترسناک و عجیب همچون روح درختان است. یک خانواده برای مسافرت از راه جنگل عبور می کند اما در میانه های راه با خراب شدن ماشینش مجبور به اسکان در جنگل شده و اتفاقات وحشتناکی را تجربه می کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان