ماهان شبکه ایرانیان

باید خویشتن دار باشیم

حلالی: رهبری فر عصبانی و زیر فشار بود

حلالی معتقد است که بازیکنان قدیمی باید تا حدی خویشتن دار و در عین حال گذشت بیشتری نسبت به هم داشته باشند .

به گزارش "ورزش سه"، در هفته گذشته  دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب تیم سال 98 در یک دیدار دوستانه به دیدار هم رفتند که در خلال بازی درگیری بین بهروز رهبری فرد و بهنام طاهرزاده به وجود آمد که در طول هفته گذشته بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.


در همین رابطه اسماعیل حلالی یکی از بازیکنان قدیمی این باشگاه  که خود در آن دیدار حضور داشت ضمن ابراز ناراحتی و تاسف بسیار از به وجود آمدن چنین مسائلی اظهار داشت: « ببینید من در درجه اول از به وقوع پیوستن این مسئله بسیار ناراحتم، ولی باور کنید که این تنش ها و اینگونه مسائل برای من هم در طول  بازی هایی رخ داد که من همواره خودم اعتقاد دارم که باید هر چه سریعتر خودت را از این محیط دور کنید و اصلا به روی خودت هم نیاورید که اصلا چیزی دیدید و چیزی شنیده اید و به قول معروف  شتر دیدی ندیدی .مطمئن باشید  بعد از چند روز همان بازیکن خاطی به تو زنگ خواهد زد و از تو عذر خواهی می کند . امری که برای خود من در یک ماه گذشته اتفاق افتاد .»


من توصیه ام به همه بچه های پیشکسوت این است  که با توجه به بالا رفتن سن و سال باید در مجامع عمومی خویشتن داری به خرج دهید و سعی کنید که وجهه و اعتباری که در طول این سالیان به دست آورده ایم در یک لحظه نبازیم.»


حلالی در خصوص اظهارات رهبری فر در مورد رد پیشنهاداتش در زمان حضور در پرسپولیس هم گفت:« خب به هر حال همه ما در آن زمان پیشنهادات ریز و درشت زیادی داشتیم که عنوان کردن آن جز لوث کردن موضوع چیزی دیگری ندارد . واقعا ارزش آن به پنهان بودن این پیشنهادات است، من خودم از باشگاه الانصار لبنان پیشنهاد بسیار خوبی داشتم که ترجیح دادم به خاطر پرسپولیس روی انگیزه های مادی پا بگذارم اما  تا به حال جایی عنوان نکردم . چطور می توانستم اشک یک بچه 10 ساله را ببینم و درخواستش برای ماندنم را در این تیم رد کنم .»


وی در ادامه افزود:« به هر حال ما نسلی بودیم که قبل از آنکه بخواهیم جنبه مالی موضوع را در نظر بگیریم  به حرف دلمان گوش دادیم . شخصا از این انتخاب به هیچ وجه ناراضی نیستم و اگر باز هم به عقب برگردم باز هم همین انتخاب را می کنم و هیچ منتی هم سر هیچ کسی ندارم .»


وی درباره آن صحنه و درگیری گفت:« قبل از اینکه این دو بازیکن کارشان باهم بیخ پیدا کند علیرضا محمد یکی دو بار توپ را پشت سر بهروز می اندازد و به قول معروف از پشت سر او در می رود که این موضوع تا حدی بهروز را تحت فشار قرار داد و با توجه به  این که ما 3 گل پیش افتاده بودیم بهروز مقداری عصبی کار را دنبال می کرد. متاسفانه یک درگیری کوچک کافی بود که این دو بازیکن با هم بگو مگو کنند و متاسفانه کار به این جا بکشد .»


وی با اعلام اینکه این موضوع را بالاخره حل می کنند گفت:« ما این مسئله را فراموش نکردیم و منتظریم که چند روزی از این جریان بگذرد و با خوابیدن تب و تاب این قضیه در رسانه ها به سراغ او برویم و تا دوباره او را در جمع خودمان داشته باشیم . »


رهبری فر بدون شک زحمات زیادی در طول این سال ها در پرسپولیس کشیده است و هرگز تلاشهای او با یک خطا از یاد هیچ کسی نخواهد رفت .»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان