مدیرکل زندان‌های اصفهان در گفت‌وگو با میزان خبرداد

اشتغال ۸۱۰۰ مددجو در کارگاه‌های اشتغال زندان‌های استان اصفهان/ دو هزار و ۱۶۹ زندانی حافظ قرآن شدند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: ۲۱۶۹ زندانی حافظ یک تا سی جزء قرآن هستند که با شرکت در کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن کریم موفق به حفظ قرآن شده اند.

گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عنوان کرد: بیش از 30 هزار زندانی در کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تفسیر و حفظ قرآن شرکت داشته اند که از این تعداد 2169 نفر موفق به حفظ یک تا سی جزء قرآن شده اند.

وی گفت: در راستای سواد آموزی و تحصیلات تکمیلی و دانشگاهی زندانیان تعداد 1200 نفر دراین کلاس‌ها شرکت کردند که نسبت به سال 96، رشد 11 درصدی داشته است.

مدیرکل زندان‌های اصفهان در ادامه افزود: 7020 نفر از عفو مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند که از این تعداد 3869 نفر از زندان‌های استان آزاد شده اند و همچنین تعداد 3151 نفر تقلیل مجازات داشته اند.
 
2169 زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان / اشتغال 8100 مددجو در کارگاه‌های اشتغال (18)

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از اشتغال 8100 مددجو در زندان‌های استان خبرداد و گفت: در سال 97 حدود 20 درصد تعداد کارگاه‌های اشتغال نسبت به سال مشابه رشد داشته است.

گرجی زاده درادامه تشریح اقدامات فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان اصفهان به شرکت تعداد 21 هزار نفر مددجو در کلاس‌های مهارت‌های اساسی زندگی اشاره کرد و گفت: شرکت مددجویان در این دوره‌های آموزشی رشد 7 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در سال 97 بیش از 11 هزار نفر مددجو در کلاس‌های آموزش حرفه آموزی زندانیان استان شرکت کرده اند که از این تعداد 7490 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارتی معتبر شده اند.

تصاویر کارگاه تولیدی صنایع دستی زندانیان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان