هواوی برخی قابلیت‌های پی ۳۰ پرو را ناخواسته فاش کرد

هواوی در پرچمداران اخیر خود توجه ویژه ای به دوربین داشته و به تازگی با راه اندازی صفحه رویداد معرفی پرچمداران هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، اطلاعات قبلی را درباره این گوشی ها تأیید کرده است.

هواوی برخی قابلیت‌های پی 30 پرو را ناخواسته فاش کرد

هواوی در پرچمداران اخیر خود توجه ویژه ای به دوربین داشته و به تازگی با راه اندازی صفحه رویداد معرفی پرچمداران هواوی پی 30 و پی 30 پرو، اطلاعات قبلی را درباره این گوشی ها تأیید کرده است.

هواوی به خریداران پی 30 پرو یک ساعت هوشمند هدیه می‌دهد

صفحه مورد نظر که فعلاً از دسترس خارج شده (از اینجا قابل مشاهده است) با تأکید بر ویژگی های دوربین هواوی پی 30 به بعضی جزئیات دیگر نیز پرداخته که از آن جمله می توان به ارائه یک ساعت هوشمند Huawei Watch GT Active Edition (مجهز به سیستم عامل اختصاصی هواوی) و یک اسپیکر بلوتوثی JBL Clip 2 (ضد آب) به خریداران پی 30 پرو اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ارزش پکیج هدیه هواوی مجموعاً 467 دلار بوده و تنها به افرادی که پرچمدار جدید را در روز 17 فروردین و در رویداد سنگاپور پیش خرید کنند، اعطا خواهد شد؛ رویداد اصلی 6 فروردین در پاریس برگزار می شود.

هواوی پی 30

اما به هواوی پی 30 و پی 30 پرو که برسیم، شاهد حضور یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم که سنسور اصلی آن 40 مگاپیکسلی بوده و به لطف یک حسگر تله فتو (در نسخه پرو)، توانایی زوم 10 برابری (2 برابر پی 20) را خواهد داشت. هر دو مدل همچنین به لنز فوق عریض ساخت لایکا مجهز شده اند و هواوی برای نسخه پرو یک حسگر TOF نیز در نظر گرفته است.

هواوی پی 30 و پی 30 پرو در ضمن از قابلیت جدیدی به نام dual-view بهره مند شده اند که به کاربر اجازه می دهد تصاویر دریافتی توسط لنزهای مختلف را در کنار هم مشاهده کند و مانند یک کارگردان آماتور، در هر لحظه ورودی مورد نظر خود را برای ثبت ویدیو انتخاب نماید.

گفتنی است هواوی در محصولات جدید تأکید ویژه ای روی توانایی عکاسی و فیلمبرداری در نور کم (به خصوص برای پی 30 پرو) داشته که عملکرد واقعی آن پس از بررسی های تخصصی مشخص خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان