&#۱۶۰;پیروزی ایتالیا و اسپانیا در مقدماتی یورو ۲۰۲۰

تیم های ایتالیا و اسپانیا در اولین دیدارهای شان در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ موفق شدند مقابل حریفان شان به پیروزی برسند.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که میزبان فنلاند بود، توانست با گل های بارلا و مویس کین، 2-0 به پیروزی برسد و روند خوبش زیر نظر روبرتو مانچینی را ادامه بدهد.

آتزوری ها بازی را خوب شروع کردند و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از وراتی بود که توپ بعد از دفع مدافعان فنلاند، پشت محوطه جریمه به بارلا رسید و شوت او هم بعد از برخورد به بازیکنان حریف، تغییر مسیر داد و تبدیل به گل اول بازی شد.

علی رغم تلاش بازیکنان میزبان، این تیم برای رسیدن به گل دوم تا دقیقه 74 منتظر ماند. این بار روی پاس خوب چیرو ایموبیله بود که مویس با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. در نهایت بازی با همین دو گل به پایان رسید.

 

 

 

در دیگر دیدار مهم امشب، اسپانیا با سختی موفق شد با نتیجه 2-1 از سد نروژ عبور کند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این اسپانیا بود که در دقیقه 16 به گل رسید. روی حرکت خوب جوردی آلبا از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، رودریگو با یک ضربه والی، حساب کار را 1-0 کرد.

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 65، نروژ به گل تساوی دست پیدا کرد. روی یک ضربه کرنر، مارتینس در تلاش برای متوقف کردن جانسن، او را در محوطه جریمه اسپانیا سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. کینگ پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست دخیا، توانست دروازه را باز کند.

اما این نتیجه تنها 6 دقیقه پایدار بود و اسپانیا در دقیقه 71 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس رو به عقب اشتباه مدافع نروژ، موراتا را صاحب موقعیت کرد اما خروج شتاب زده دروازه بان نروژ، باعث سرنگونی مهاجم اسپانیا شد و داور بار دیگر اعلام پنالتی کرد. سرخیو راموس پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه پاننکا به وسط دروازه، بار دیگر اسپانیا را پیش انداخت.

در دقایق باقی مانده توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود اسپانیا به پایان رسید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان