وزیر اقتصاد: دولت وام‌های مردم سیل‌زده را استمهال کند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، فرهاد دژپسند شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهارداشت: حجم خسارت‌های سیل اخیر زیاد است و همین مسئله سبب شده است تا یکسوی دیگر این قضیه دیده نشود.

وی گفت: در بازدید از مناطق سیل‌زده گلایه‌هایی که مردم داشتند غالبا ناشی از عدم اطلاع‌رسانی درست بود در حالی که سیل امسال به رغم اینکه از سیل سال 80 وسیع‌تر بود اما تلفات و خسارت‌ها کمتر بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستانی اعم از دولتی و بخش خصوصی همه در این بحران خوب کار کردند اما از این تلاش‌ها انعکاس خوب صورت نگرفت.

وی گفت: در جاهایی که خالی از سکنه شده است، مردم نگران امنیت وسایل منازل مسکونی خود هستند که نهادهای مختلف باید این اطمینان خاطر را به مردم بدهند که این اتفاق رخ نخواهد داد.

دژپسند به بیمه منازل مسکونی اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ بیمه را در کشور رواج داد تا در زمان بحران مشکلات و نگرانی‌های مردم کمتر شود.

وی اظهارداشت: الان خیلی از مزارع استان مجبورهستند امسال تبدیل کشت کنند یا از آن کشت ناامید شوند برای همین نمی‌توانند اقساط تسهیلات را پرداخت کنند، انتظار داریم که دولت وام‌های مردم سیل‌زده را استمهال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان