بی توجهی مراجع ذیصلاح به ۵ گزارش سازمان بازرسی در رابطه با سیل

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن عرض تسلیت به مردم استان گلستان که آلام زیادی در واپسین روز‌های سال به آنان رسیده است، گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری دراین رابطه وجود داشته باشد قطعا رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در بازدید میدانی ازمناطق سیل زده استان گلستان که با همراهی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان در حال انجام است، گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری دراین رابطه وجود داشته باشد قطعا رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته است و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیرو‌های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیرو‌های مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل زده قرار گرفته است.

 
 
بی توجهی مراجع ذیصلاح به 5 گزارش سازمان بازرسی در رابطه با سیل
این مقام قضایی با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کمرنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال 92، 5 گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم، اما متاسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند انشاالله گزارش کامل و مستندی دراین رابطه تهیه خواهیم کرد و به رئیس قوه قضاییه ارائه خواهیم نمود.
 
 
بی توجهی مراجع ذیصلاح به 5 گزارش سازمان بازرسی در رابطه با سیل

به گزارش خبرگزاری میزان، بارش‌های روز‌های پایانی اسفند و سرریز شدن سد‌های گلستان تعدادی از شهر‌ها و روستا‌های استان را زیرآب برد.
 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان