مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان به میزان خبر داد

فوت بیش از یک هزار نفر در جاده‌های اصفهان در سال ۹۷

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در یازده ماهه سال ۱۳۹۷، ۱۰۳۲ نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند.

فوت بیش از یک هزار نفر در جاده‌های اصفهان در سال 97 (32)دکتر سلیمان پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به فوت 1032 نفر در حوادث ترافیکی در جاده‌های استان گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 939 نفر (218 زن و 721 مرد) 9.9 درصد افزایش داشته است. از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در این استان، 211 نفر زن و 821 نفر مرد بوده‌اند.

وی افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 629 نفر در جاده‌های برون شهری، 353 نفردر مسیر‌های درون شهری، 8 نفر جاده‌های روستائی و 42 نفرسایر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در مدت فوق 25 هزار و 618 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد 7 هزار و 23 نفر زن و 18 هزار و 595 نفر مرد هستند.

لازم به ذکر است آمار مصدومین حوادث ترافیکی در یازده ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 8.5 درصد افزایش داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان