رئیس دادگستری دزفول به میزان خبرداد

حل و فصل پرونده اختلاف بر سر زمین‌های کشاورزی پس از ۴۰ سال با تلاش شورای حل اختلاف دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: پرونده اختلاف بر سر زمین‌های کشاورزی بین موجر و مستاجر پس از ۴۰ سال با تلاش و کوشش اعضاء شعبه ۲ شورای حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.

حل و فصل پرونده اختلاف بر سر زمین‌های کشاورزی پس از 40 سال با تلاش شورای حل اختلاف دزفول (36)محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صلح و سازش پرونده اختلاف بر سرزمین‌های کشاورزی پس از 40 سال خبرداد.

وی تشریح کرد: فردی در سال 1358 زمین‌های کشاورزی را به فرد دیگری اجاره می‌دهد و در سال 1367 قرار داد اجاره زمین‌ها به پایان می‌رسد، ولی مستاجر مدعی بود که من هم در این زمین‌ها سهمی دارم و از تخلیه این زمین‌ها خودداری می‌کند و بین موجر و مستاجر اختلافی پیش می‌آید.

رئیس دادگستری دزفول افزود: بعد از فوت موجر، ورثه او به دنبال حل و فصل موضوع زمین می‌شوند، ولی تلاش آن‌ها نتیجه نمی‌دهد و سال‌ها طرفین با شکایت از یکدیگر در دادگاه دزفول، اختلاف آنان عمیق‌تر شد.

ممبینی در ادامه بیان کرد: با ارجاع این پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه 2 شورای حل اختلاف دزفول، بلافاصله اعضاء زحمتکش این شعبه با ورود به پرونده و تشکیل چندین جلسه و حضور در محل زمین‌های کشاورزی طرفین که ارزش این زمین‌ها طبق کارشناسی صورت گرفته به بیش از 10 میلیارد تومان برآورد شد که خوشبختانه تلاش و کوشش اعضاء این شعبه به ثمر نشست و ورثه موافقت نمودند که 2000 متر از این زمین‌ها را به مستاجر واگذار و مابقی بین ورثه تقسیم شود و این پرونده پس از 40 سال کشمکش با صلح و سازش مختومه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر