واکنش نیازی به حمایت بازیگر ایرانی هالیوود از نسرین ستوده

خبرگزاری فارس: معاون بین الملل موسسه دانشجویی حقوق بشر ایران در حمایت بازیگر ایرانی هالیوود از نسرین ستوده گفت: چرا زمانی مرضیه هاشمی با خشن‌ترین شیوه در آمریکابازداشت شد، خانم بنیادی دغدغه حقوق بشری نداشت؟

سامان نیازی معاون امور بین الملل موسسه دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) با اشاره به حمایت نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود از نسرین ستوده گفت: متاسفانه مقوله حقوق بشر همواره بازیچه غرب و بالاخص آمریکا برای پیشبرد اهداف شوم بوده و این بار با استفاده از یک بازیگر شو تبلیغاتی راه انداخته اند.

وی ادامه داد: سوال ما از خانم بنیادی این است که آیا خبر دارد که 80 میلیون ایرانی بدون دلیل تحت شدیدترین تحریم‌ها و مجازات توسط کشوری که در آن زندگی می‌کند قرار گرفته اند؟ آیا این خانم نسرین ستوده و به اصطلاح فعال حقوق بشر از نظر شما نمی‌تواند یک مجرم هم باشد و حسب قاعده حقوقی تناسب جرم و مجازات مشمول محکومیت باشد؟

نیازی افزود: خانم بنیادی آیا درجایی که شما زندگی می‌کنید و مرضیه هاشمی با خشن‌ترین شیوه و بدون محاکمه بازداشت شد، احساس نکردید حیثیت حقوق بشر مخدوش شده است و دغدغه حقوق بشری نداشت؟

وی تصریح کرد: خانم بنیادی آیا بیماران و کودکانی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه آمریکا جان خود را از دست داده اند شایسته یک اظهار نظر حمایتی شما نبودند؟ به شما توصیه می‌کنم کمی با وجدان خود صمیمانه خلوت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان