وزیر کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

بیشترین مشکل را در خوزستان داریم/ سیل از ۶ استان به سمت خوزستان می‌رود

رحمانی فضلی گفت: آب‌های ۶ استان به خوزستان سرازیر می‌شود و ما ۱۰ سد در خوزستان داریم که در شرایط پر آبی هستند.

بیشترین مشکل را در خوزستان داریم/ سیل از 6 استان به سمت خوزستان می‌رود

بیشترین مشکل را در خوزستان داریم/ سیل از 6 استان به سمت خوزستان می رودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر در پایان جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت استان‌های سیل زده از منظر دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شد و به مسئولین استان‌ها فرصت دادیم تا دوشنبه زمان بندی خود را ارسال کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز مسکن شهر و روستا به سرعت وارد عمل خواهیم شد، گفت: به مجموعه باغات و زمین‌های زراعی و زیر ساخت‌های مخابرلت و آب و برق و گاز و واحد‌های تولید خسارت وارد شده است و 12 هزار قالیباف خسارت دیده اند.

وی با تاکید براینکه هر گونه اطلاع رسانی باید مبتنی بر امید بخشی و تسریع امور باشد، اظهار کرد: این به معنای نگفتن واقعیات نیست.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما در خوزستان است، اظهار کرد: علت این است که آب‌های 6 استان به خوزستان سرازیر می‌شود و ما 10 سد در خوزستان داریم که در شرایط پر آبی هستند.

وی ادامه داد: از وزارت نیرو خواسته ایم میزان خروجی سد‌ها را افزایش دهند، البته این کار به برخی از روستا‌هایی که تخلیه شده اند آسیب می‌زند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر