جزئیات گازرسانی به لرستان بعد از وقوع سیل

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن گاز بخش شرقی شهر پلدختر خبر داد و گفت: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

جزئیات گازرسانی به لرستان بعد از وقوع سیل

به گزارش ایسنا، مجید بوجارزاده با اشاره به قطع گاز برخی مشترکان استان لرستان به دلیل سیل، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان گاز استان لرستان، گاز بخش شرقی شهر پلدختر با گرفتن یک انشعاب از خط ششم سراسری گاز، ساعاتی پیش وصل شد و هم اکنون همکاران شرکت گاز استان، در حال وصل کردن گاز منازل این شهر هستند.

وی ادامه داد: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره نیز تا دو ساعت آینده وصل خواهد شد و هموطنان عزیزمان در این شهرها نیز از نعمت داشتن گاز بهره‌مند خواهند شد. در ضمن گاز روستاهای چگنی و دوره همزمان با شهرها و به صورت خانه به خانه وصل خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که گاز ساختمان‌هایی که به لحاظ لوله کشی و علمک گاز دچار حادثه نشده و شرایط ایمنی دارند، وصل خواهد شد، اظهار کرد: متأسفانه در بخش غربی شهر پلدختر به دلیل آب‌گرفتگی شدید و تخریب روستاها امکان وصل شدن گاز منازل وجود ندارد.

بوجارزاده تصریح کرد: هم اکنون ١٨ روستای شهر معمولان از نعمت گاز برخوردار شده و متأسفانه در ١٤ روستای این شهر به دلیل تخریب شدید و یا آب زیاد امکان وصل شدن گاز وجود ندارد.

بر اساس این گزارش به نقل از شرکت ملی گاز، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در پایان افزود: خوشبختانه با همت مسئولان استانی شرایط امیدوارکننده‌ای حاکم است و پیش‌بینی ما این است که تا حداقل صبح فردا گاز هموطنانمان در شهرهای معمولان، چگنی و دوره به طور کامل وصل خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر