خرید بلیط قطار بندرعباس مشهد در مسیر رفت و برگشت

از مشهد تا بندرعباس، لذت سفر با قطار را تجربه کنید

بندرعباس یکی از شهر و بنادر استراتژیک و مهم در جنوب کشور است که در حتی در تاریخ باستانی خود هم از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. حتی یکی از اولین مسیرهای ریلی هم که در ایران احداث شد، مسیر قطار بندرعباس بود. بندرعباس یکی از مقاصدی است که به خصوص برای سفر در زمستان بسیار مودر توجه قرار می گیرد و از بهترین مقاصد سفری در زمستان و پاییز است.

استفاده از قطار در کشور سابقه ای بسیار طولانی دارد و برخی از شهرهای کشور دارای اهمیت بسیار بیشتری در کشور بوده اند و مسیرهای قطاریشان زودتر احداث شده است. در ادامه به بررسی دو مورد از شهرهای کشور خواهیم پرداخت که از قدیمی ترین مسیرهای ریلی کشور به حساب می آیند، مشهد و بندرعباس!

خرید بلیط قطار بندرعباس مشهد در مسیر رفت و برگشت

مشهد و بندرعباس در فاصله بسیار زیادی نسبت به یکدیگر قرار دارند خرید بلیط قطار در این مسیر یکی از طولانی ترین سفر هایی است که تجربه خواهید کرد. طولانی بودن این مسیر ممکن است به زودی برایتان کسل کننده باشد و سفر به نظرتان خسته کننده به نظر بیاید، اما اگر انتخاب صحیحی داشته باشید، سفر با قطار حتی در این مسیر طولانی هم می تواند برایتان بسیار لذت بخش باشد.

سام تک2

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و بزرگترین بندر تجاری ایران است و حجم ترانزیتی بسیار بالایی هم دارد. راه آهن هرمزگان دارای 613 کیلومتر خط اصلی و 309 کیلومتر خط فرعی است که در سال 1373 با فعالیت در مسیر بافق به بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد. شهر بندرعباس جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد و در بین مسافران به خصوص برای خرید کردن انواع لوازم خانگی، الکتریکی، پوشاک، کفش و... محبوبیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل مسافران بسیاری به این بندر بزرگ کشور در تمام فصل های سال سفر می کنند.

از آنجا که در این نوشتار به بررسی مسیر قطاری بندرعباس پرداخته ایم، شاید بریتان جالب باشد اگر بدانید که بلیط قطار مشهد بندرعباس، بعد از بلیط قطار تهران بندرعباس، دومین بلیط پر فروش در این مسیر است. همچنین به سبب افزایش روافزون تقاضای خرید بلیط به مقصد مشهد از بندرعباس، تلاش بر این بوده است تا ظرفیت ناوگان قطاری در این مسیر افزایش پیدا کند.

همچنین تعدادی از بهترین شرکت های قطاری کشور به استفاده از واگن های لوکس خود در مسیر قطار بندرعباس مشهد نیز پرداخته اند. از جمله بهترین قطار هایی که در این مسیر درحال خدمت رسانی است باید به قطار فدک اشاره کنیم.

سام تک3

شرکت قطاری فدک به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل ریلی کشور در بسیاری از مسیر های راه آهن مشغول به خدمت رسانی به افراد است. همچنین با توجه به وجود فضای رقابتی در عرصه خدمت رسانی به مخاطبین، بیشتر تمرکز شرکت قطار فدک به ارائه خدمات در مسیرهای منتهی به مشهد می باشد.

سفر ارزان از بندرعباس به مشهد

با توجه به اهمیتی که شهر مشهد در عرصه گردشگری و توریسم دارد، راه های دسترسی متنوع بسیاری از تمام استان های کشور به مقصد مشهد ایجاد شده است. برای مسافران مشهد امکان استفاده از هواپیما، قطار و خودروهای شخصی و عمومی از سال های پیش فراهم شده، اما همانطور که می دانید یکی از امن ترین و ارزان ترین راه های سفر استفاده از قطار است.

در مسیر بندرعباس به مشهد نیز علاوه بر اینکه قطار های متنوع و بسیاری درحال جابجایی مسافران هستند، اگر بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری نمائید، فرصت بررسی قیمت در روزهای مختلف را خواهید داشت تا بهترین و ارزان ترین بلیط ممکن را برای خود خریداری نمائید.

همچنین در صورتی که تمایل به استفاده از قطار فدک، به عنوان یکی از بهترین قطار های کشور دارید، توصیه می کنیم که بلیط خود را به صورت رفت و برگشت تهیه نمائید. در صورت خرید بلیط به صورت رفت و برگشت معمولا شرکت های قطاری مقداری تخفیف نیز برای قیمت بلیط قطار برای هر نفر در نظر می گیرند.

سام تک4

برای خرید بلیط قطار بندرعباس به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای فدک، غزال بنیاد، مهر البرز و لوکس شش نفره از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر بندرعباس تردد می کنند.

پس دامنه انتخاب شما نیز به اندازه کافی گسترده هست تا بتوانید با توجه به نوع خدمات انتخابی و سقف بودجه تان، بلیط مورد نظر خود را به مقصد مشهد خریداری نمائید. شرکت قطاری فدک با وارد کردن 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان یکی از بهترین ناوگان های ریلی جمهوری اسلامی ایران است که قابلیت حرکت 200 کیلومتر بر ساعت را داشته و امکانات متفاوتی را در طول سفر در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان