به جای خودمان به نتایج رقیبان چشم داریم

رضائیان: خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم

صنعت نفت آبادان با وجود نمایش خوبی که برابر تراکتورسازی داشت شکست خورد تا شرایطش در قعر جدول کمی خطرناک شود.

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز از 24 بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و ادامه این نتایج ممکن است جایگاه نازل تری را در جدول نصیب این تیم کند.


مسعود رضاییان مدیرورزشی باشگاه صنعت نفت درباره شرایط این تیم گفت:« تیم بعد از استراحتی که داشت تمریناتش را شروع کرده است. واقعیت این است که در نیم فصل دوم از نظر نتیجه روند نزولی را طی می کنیم و الان زیر 0.9 به طور میانگین امتیاز گرفته ایم که عدد خوبی به حساب نمی آید. البته که در نیم فصل اول هم میانگین امتیازات ما در حدود 1 بود که عدد قابل مقایسه ای نیست.»


او افزود:« ما الان به جای اینکه امیدوار به نتایج خودمان باشیم به نتایج رقیبانمان چشم داریم. ما بازی های خوبی انجام می دهیم مثل بازی با تراکتورسازی و سپاهان که واقعا خوب بودیم و به این امیدوار هستیم که تیم در بازی های باقیمانده اش بتواند برنده هم بشود.» مدیرورزشی صنعت نفت در ادامه با اشاره به نتایج این تیم و آینده سرمربی پرتغالی اش گفت:« راستش را بخواهید بعید می دانم در فوتبال ایران که همیشه در حال تغییر و تحول هستند برنامه های آینده شان را بدانند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و مثل دیگر تیم ها فعلا می خواهیم لیگ را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.»


مدیرعامل سابق فولاد در ادامه افزود:« برای فوتبال ایران که خیلی باشگاه ها در سال 4-5 مربی عوض می کنند شاید حفظ یک مربی برای یک فصل امری عجیب باشد. از طرف دیگر در خود اروپا هم تصمیم گیری درباره چنین مسایلی نیازمند خیلی از بررسی ها و تصمیمات هیات مدیره است.»


مدیرعامل سابق فولاد در باره شرایط آماده باش خوزستان به خاطر سیل گفت:« آبادان امن و امان است. خوشبختانه ورودی و خروجی سدکرخه کاهش پیدا کرده است و شهرهای آبادان و خرمشهر از وضعیت قرمز خارج شدند. همه الان پای کار هستند اما نمی توان آینده را پیش بینی کرد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان