پیش بینی قیمت دلار امروز ۹۸ / پیش بینی قیمت دلار ۹۸/۱/۲۰

پیش بینی قیمت دلار در سال 98 پیش بینی قیمت دلار در 10 روز آینده پیش بینی قیمت دلار در یک ماه آینده آینده دلار در سال 98

پیش بینی قیمت دلار 

این روز‌ها دوباره بازار طلا و نیز بازار دلار با آشفتگی‌هایی همراه شده است. برخلاف روز‌های عید که با تدبیر بانک مرکزی و باز بودن صرافی‌ها قیمت دار تا حدی کنترل شد یکی دو روز پس از آن که حسن روحانی مدعی شد اگر تحریم نبود دلار 6 هزار تومان بود، دلار جهشی بی سابقه در روز‌های سال 98 داشت و قیمت دلار به بالای 14 هزار تومان رسید.

علاوه بر این خبری که آمریکا در مورد سپاه پاسداران نیز اعلام کرد اندکی بر روی بازار اثر کرد و دلار تا حدود 14 هزار و 300 تومان بالا رفت.

از طرفی این روز‌ها شاهد این هستیم که عملا فقط ایران در برجام باقی مانده است و اروپا نیز هیچ حرکت عملی خاصی برای جبران خروج آمریکا از برجام انجام نداده است.

اقدام جدید آمریکا در تروریستی اعلم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به تنش‌های موجود میان ایران و غرب دامن خواهد زد.

البته شورای عالی امنیت ملی واکنشی سریع به این مساله داشت و اعلام نمود که متقابلا سنتکام را گروه تروریستی می‌داند.

مجموعه تحولات نشان می‌دهد که در روز‌های آتی بازار دلار احتمالا روز‌های آرامی را سئری نخواهد کرد و بعید نیست شاهد برخی تحولات در نزخ دلار باشیم.

با این حال اقدامات بانک مرکزی پس از استعفای ظریف و پایین نگه داشتن قیمت دلار نشان می‌دهد که در صورت اراده این بانک قیمت دلار می‌تواند سر و سامان پیدا کند مگر این که دولت به دنبال تحت فشار قرار دادن کشور با بد کردن شرایط اقتصادی به منظور مذاکره باشد.

بنابراین با توجه به جو بازار هر لحظه امکان سقوط مجدد قیمت دلار نیز وجود دارد و پیشنهاد می شود از خریدهای سنگین در این بازه خودداری نمایید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان