ماهان شبکه ایرانیان

کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد

طی مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف ایرانسل برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان، به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد

طی مراسمی که صبح سه‌شنبه 20 فروردین با حضور محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف ایرانسل برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان، به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  این اپراتور علاوه بر این مبلغ، 55 میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وسعت بی‌سابقه سیل در استان‌های مختلف برلزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تاکید کرد.

همچنین معاون فنی و مهندسی ایرانسل نیز طی سخنانی اقدامات ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بروز سیل در استان‌های مختلف را تشریح کرد. وی همچنین تاکید کرد:

«ایرانسل فراتر از وظیفه تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و سازمان‌های امدادی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به همین دلیل آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به عنوان سازمان تخصصی امدادرسان برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.»

گفتنیست کارشناسان اپراتور ایرانسل در همان لحظات آغازین سیل به مناطق آسیب دیده اعزام شدند تا شبکه را به حالت عادی و پایدار برگردانند.این اپراتور همچنین برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرده است.

در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و  شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند؛ پایدار نگه داشت. همچنین به گفته مسئولان این مجموعه؛ بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکین مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره 700)، در اولویت قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان