شناسه : ۱۵۴۹۵۶۳ - چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
عدم صداقت در بستن قرارداد برخی از نمایندگان شرکتهای بیمه
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، محمد جعفر شهلایی گفت: " کارفرمایان ما به مسائل بیمه آشنایی کامل نداشته و زمانی که فروشنده بیمه یک کلوز را کم میگذارد فکر میکنند کار درستی است و خوشحال از اینکه حق بیمه کمتر شده است، در حالیکه بعد از وارد شدن خسارت، بابت بیان نشدن همان کلوز مشکلاتی پیش آمده و بیمهگر هم میگوید اگر این کار را کرده بودی همه را میگرفتی و نمیگوید ما هم وظیفه داشتیم به شما بگوییم."
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با بیان اینکه، دنیای گسترده بیمه نیازمند دانش گسترده هم هست، افزود: " شرکتهای بیمه باید به نمایندگان خود آموزشهای لازم و درست را بدهند."
شهلایی با اشاره به اینکه "کارفرمایان ارزش بیمه را نمیدانند"، عنوان کرد: "ما وقتی از یک چیز شناخت پیدا کردیم به دنبال آن میرویم، الان باید یک خسارتی وارد شود بعد بفهمیم که چه راه حلی دارد."
وی ادامه داد: "زمانی که بیمهگر برای ارائه خدمات بیمه وارد مجموعهای میشود، باید برای کل آن مجموعه سمینار برگزار کرده و تمام مسائل بیمهای مربوط به آن صنف را بیان کرده و جزوههایی در اختیار کارفرمایان قرار دهد."
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: دنیا به سمت تکنولوژی پیش میرود، اما بیمه در کشور ما مشکل داشته و ساختارهای لازم آن فراهم نیست حتی کشورهای ضعیفتر هم از لحاظ ساختار و بیمه از ما جلوتر هستند.
به گفته شهلایی اخیرا تعدادی از مسئولین شرکت بیمه سامان در انجمن صنایع نساجی حضور پیدا کرده و نکات جدیدی در رابطه با کلوزهای بیمه برای آنها بیان کردهاند.