کاربران اپلیکیشن پیام رسان «بله» بیش از 664 میلیون تومان به هموطنان استانهای سیلزده کمک نقدی کردند.
سیلابهای روزهای ابتدایی سال پس از ویرانی و خسارات بسیار، موجی از کمکهای مردمی را به دنبال داشت که در آن تمامی افراد حقیقی و حقوقی هرکدام به سهم خود سعی کردند تا به هموطنان سیلزده و آسیب دیده کمک کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراخوانی برای کمک به استانهای سیل زده برای کاربران خود ارسال کرد. این فراخوان در قالب بازوی (بات) «کمک به سیلزدگان کشور» در اپلیکیشن بله اجرا شد و کاربران توانستند به راحتی از طریق کارت بانکی، کمکهای نقدی خود را به میزان دلخواه به صورت مستقیم به شماره حساب اختصاصی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند تا کمکهای آنها مستقیما به نفع آسیب دیدگان این حادثه ارسال شود.
ناگفته نماند این روند همچنان ادامه دارد و کاربران اپلیکشین بله و سایر هموطنان همچنان میتوانند از طریق بات «کمک به سیلزدگان کشور» به راحتی از طریق یکی از دو نهاد معتبر جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هموطنان سیل زده کمک کنند.
مسئولین این پیام رسان بومی میگویند هماکنون بیش از 3 میلیون کاربر دارند و علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر نیز به این شبکه متصل هستند و در نتیجه کاربران میتوانند از کارتهای این بانکها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
گفتنی است، اپلیکیشن بله در اسفند ماه 1394 در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت دادهورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هماکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.