مد و حجاب/ بِلاگرهای مُد که حتی غیر مسلمان‌ها را نیز به حجاب علاقمند می‌کنند

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. افراد زیادی هم در فضای مجازی به نشان دادن استایل‌هایی با حجاب هستند؛ طوری که حتی غیر مسلمانان نیز به استایل‌های حجاب و لباس پوشیده علاقمند شده‌اند. در این مقاله در بنیتا، با این افراد که به آنها بلاگرهای مد می‌گوییم آشنا خواهید شد.

مد و حجاب

افرادی که به مد علاقه دارند و مد روز را دنبال می کنند یک وجه مشترک با یکدیگر دارند: همه‌ی آنها به دنبال این هستند که استایلی زیبا داشته باشند و شخصیت خود را با آن استایل نشان دهند. هنگامی‌که بحث فرهنگ و مذهب پیش می‌آید، به زنان و دختران مسلمانی فکر می‌کنیم که دنیای مد را متحول کرده‌اند و با استایلی کاملا پوشیده و با حجاب توانسته‌اند با دنیای مد پیش بروند. این افراد همان‌طور که اشاره کردیم بلاگرهای مد نامیده می‌شوند و در فضای مجازی به شهرت زیادی در میان طرفداران مد و حجاب رسیده‌اند و برخی از آن‌ها حتی توانسته‌اند به طراحی لباس روی بیاورند و در همین زمینه فعالیت کنند. به عقیده‌ی این افراد، برای داشتن ظاهری زیبا و مد روز و متحول کردن صنعت مد، نیازی نیست لباس‌های نامناسب به تن کرد.

مد و حجاب

اولین بلاگر مدی که معرفی می‌کنیم، آمور وی روما نام دارد که در صفحه‌ی اینستاگرامش به فعالیت در زمینه‌ی مد و حجاب مشغول است. او از رنگ‌های مختلف، لباس‌های بلند و شلوار در استایل خود استفاده می‌کند. به علاوه به استفاده از رنگ‌های پاستل و رنگ‌های پررنگ و پرانرژی علاقمند است.

مد و حجاب

سامر البرشا یکی دیگر از بلاگرهای معروف فضای مجازی در زمینه‌ی مد و حجاب است و به طراحی لباس در همین زمینه نیز مشغول است. تمرکز او در مد بیشتر بر روی اکسسوری‌ها بخصوص کیف و استریت استایل است.

مد و حجاب

ملانی التورک، مسلمان، متولد و بزرگ‌شده‌ی آمریکا، یکی از معروف‌ترین بلاگرهای مد در فضای مجازی و مدیر وب‌سایت hautehijab که لباس‌های پوشیده با کیفیت دوخت بالا را عرضه می‌کند است. او به سفر، غذا و مد علاقمند است و لباس‌های مد روز را به همراه حجاب به دیگر کاربران معرفی می‌کند.

مد و حجاب

هِبا جی، اهل آمریکا و استایلیست مسلمان نیز یکی از بلاگرهای مد است که در فضای مجازی به محبوبیت رسیده است. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود لباس‌های روزانه و سبک زندگی خود را با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارد.

مد و حجاب

دینا توکیو، طراح و بلاگر مصری-انگلیسی، از دیگر بلاگرهای معروف دنیای مد و حجاب است. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود از سبک زندگی خود و استایل حجاب، عکس و ویدیو با کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارد.

مد و حجاب

بسما کی، بلاگر مد و زیبایی در لندن، و خالق کالکشن «بسما کی» و همچنین موسس وب‌سایت این کالکشن است. او علاقمند به پارچه‌های براق و از طرفداران کت و دامن است.

مد و حجاب

آشیا الفرج، که در فضای مجازی با نام آشیا ای. کی. اف شهرت دارد، یک بلاگر مد، طراح و مدل اهل کویت است. او از سبک زندگی و استایل‌ حجاب برای کاربرانی که صفحه‌ی او را دنبال می‌کنند، عکس و ویدیو به اشتراک می‌گذارد.

مد و حجاب

روبا زای، بلاگر مد و زیبایی در هلند است و روزانه استایل‌ حجاب و آرایش را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد.

مد و حجاب هانا تاجیما

پیش از این در بنیتا درباره‌ی هانا تاجیما، طراح مسلمان و ژاپنی-انگلیسی خواندید. هانا تاجیما نیز یکی از بلاگرهای معروف دنیای مد و حجاب است و به تازگی با برند یونیکلو در طراحی و عرضه‌ی کالکشن حجاب همکاری داشته است. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود سبک زندگی و استایل حجاب را با کاربرانی که صفحه‌ی او را دنبال کرده‌اند به اشتراک می‌گذارد.

اگر این مطالب مد و حجاب علاقه دارید، می توانید سری به مقاله‌ی «کالکشن برند نایکی برای زنان ورزشکار مسلمان»، بزنید.

انتشار این مطالب به منزله‌ی تایید این پوشش از طرف بنیتا نیست. این مطالب صرفا به منظور اطلاع رسانی از فعالیت زنان مسلمان در دنیای مد و حجاب گردآوری شده است. نظرت و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

منبع: popsuger


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر